2006 年 6 月 23 日 星期五
當每次要係2樣野之中揀一樣自己仲意既野...都係好難選擇...成日心大心細...買野又係...就算連揀科都不外如是... 煩到死啦...miss鄭今日放學叫我同琪去搵佢....講關於揀視藝科既野....我本尺就決定揀經濟.. 但係而家比miss講一講...搞到我又想揀啵!!!我想揀一科自己係覺得有興趣既先... 最起碼我知我自己仲意視藝....唔係好想讀經濟...!!"事實擺係眼前"..讀經濟係為左讀經濟而讀..而視藝就唔係囉!! 但係到而家...都仲有個好大既問題..就係我掃瞄唔得.....開頭仲以為事事但但揀左就算...但係而家.......um........煩煩煩煩煩。 之前人地話冇出路..揀視藝...連我自己都咁覺得.....但係而家又好似唔係咁....MISS話好多...唉..又講好多學院可以讀.. 唔洗驚冇出路...搞到我唔知點咁樣...好煩好煩呀..........請教我如何是好?????? 今日返到禮堂又係對卷...對左社會..嘩卡卡..有92分呀..好開心.... 科學就一早已經知道幾分..所以冇咩驚喜...78分..好低分呀>"<...楊sir講我地成班係珍寶珠..好好味呀!!^^" 跟住miss楊又請...仲有份禮物比我添....係一盒糖黎既...請左好多人食....味道有點奇異(不過放心...唔係過期) 對完卷又上數TSA..真係眼訓到爆眼啦...累到我死咁.....成日都好想訓....不過訓左又好似唔係太好... MISS LEE係度教我地..而我又訓覺...好似唔係好尊重...最後繼續涯落去....涯到返家食野..UM....好好味... 次次我一返到家...媽媽就準備左野食....幾時都話...媽媽真係關懷備至..嘻嘻嘻嘻。 食完野..呀新打來..話去佢家打麻雀...就叫埋呀麗去..新叫左周永...果陣時都好眼訓下...不過有麻雀玩就想去... 去到...先知道原來佢地計番係同力SO佢地好唔同嫁...咩一鋪可以有千幾番...可以輸成3000萬..都唔知係咪又比佢地昆呀>"< 打左一個鐘左右...覺得真係好眼訓....跟住我話想走...周永好似好唔高興咁...=.="頂...人地真係眼訓嗎.... 之前我話打返..唔走....佢又係度嘈生晒...麻麻煩煩咁...之後都打左幾鋪唔計錢既... 跟住4點定5點就走左囉..返到家即訓囉....嘩嘩嘩..訓訓下....6點...比個無聊電話嘈醒..原來係李國成..開頭唔知佢邊個... 之後又唔記得佢個名....係我訓覺時野來就係咁啦...我訓到傻下傻下...你打來..我當然係傻下傻下啦!!卡卡卡...... 打完玩左陣電腦...跟住就讀英文囉....!!未讀完就要食飯...食呀食...食完再讀...跟住就想打埋日記落街玩... 點知..死人東東關左部電腦..衰手多......真係比佢激死....跟住冇開返...就落左去打波... 開頭球場多人..跟住係下面吹下水..見少人就入去打啦!!!今晚好似有D失水準....同華華又傾黃SIR結婚...呢排離唔開暮3呢個話題... 打到11點15分就回家....12點打就埋呢篇日記...跟住再學下D生字就訓覺囉!!!