2006 年 6 月 24 日 星期六
嘩...今日都唔知咩天氣...好熱好熱呀....熱到爆啦!!! 呀寶今朝去左camp...3日後先返..我同2個細細妹訓到11點半先起身....起身之後食媽媽牌腸粉... 食完就開始執我地4個人既書....嘩嘩嘩..真係多到乜屎咁呀...多到呀...簡直係執晒家中所有4個人既書... 我同2個妹執....執左2個鐘先執完....而家d野整整齊齊咁...實在太好啦...之前d野亂到不得了...而家睇落去都舒服d.... 執完野...我開電腦玩...點知一上線..呀寶個msn就自動登入左..聽聞佢識果d中4有d係揀視藝科既...就用左佢msn黎問果個人.. 咁岩果個人又add我呀妹...所以同佢傾左陣計...傾傾下...先發覺..原來視藝科並唔係咁簡單... 佢講左好多關於中4既視藝科比我聽....不過唔識畫畫真係會好唔掂囉!!!!我知道...佢話成日都要畫畫..... 有機會同到果個人傾計...真係好開心啦!!卡卡...佢開頭叫我打比佢...不過我唔敢....就冇打到囉!!!!!!! 傾左成個鐘...就比妹妹玩...我就係度睇下英文書...學下d生字....2個鐘之後...又到我玩啦!! 我又拎f.1 d 英文書後面隻cd黎聽..發覺真係好簡單..不過都仲有幾隻生字唔識.... 今晚都唔知有d咩野可以做囉..睇tv?上網?....我都係仲意落街打波..吹下風咁姐...!! 不過d人去晒camp..搞到呢幾日好悶...又冇人落去打波啵!!唉... 今晚的日子...如何過渡呢????????!!!!!!!呢排日日都有學英文...又學左好多生字...um...要成功..一定要付出... 何況花d時間黎學英文...仲好過成日係家中無所事事..咁仲無聊啦!!!所以而家既生活過得幾充實下....嘻嘻!!!^^