2005 年 6 月 20 日  星期一  



太辛苦了...哭了..((*

咩先叫公平??...我真係好羨慕某d人...又有錢+想學咩野(音樂.)都可以...+家庭又幸福..又聰明+成績又好...又唔洗花咁多時間溫書...我一溫就起碼3-6個鐘頭以上...

而我呢..?以上既野我一樣都冇><"..有d野我知道我地冇得選擇..注定左就係注定左...只好聽從天意。但係有d野我真係唔明白..  . 點解咁多既不幸會落係我身上?]]..我會妒忌..我會羨慕!!!我而家只有一個願望..就係我真係好想學琴...我成日幻想假如有一日我坐左琴前彈起歌...究竟有冇人識得欣賞呢?學琴.?我諗都冇乜機會嫁啦><"有d野唔係話我唔想去爭取..係我冇一個好既途徑去爭取..你話學琴就學琴咩...你都要有$$..先得嫁!!我識彈琴既人又唔係好多..冇人會知道我對彈琴既欲望有幾深..有幾大....

我既不幸..就當係上天比d考驗..但係我真係唔想承受咁多既試探..好怕有一日我真係撐唔到落去..!!(上帝會為我預備最好的)...呢句話我會永遠放係心度..好多謝佢係音樂堂一直講好多既說話安慰我..但係我真係答唔到佢既問題。...無可否認既..我係逃避緊一d問題~

 

刊登時間:2005-06-20 11:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


成成\”/ 於 2005-06-23 10:11 PM 發表:
你feel上帝對你唔公平咩~~我又一d都唔覺囉~~因為唔同既人有唔同既優點同缺點~家庭背景嫁~~唔可以咁樣去同人對比嫁ma~~如果個個都好似你咁既話~~
咁咪有大把人去怨個天(包括我自己)點解我無咁多錢or其他囉~~~
 
乜都好~~點都唔好去諗e  d對自己唔開心既野~~你feel你無人地咁好~~~其實唔係嫁~~你就係你自己~你feel你無人咁聰明咩~~係我既角度去睇~~你已經係好聰明嫁啦~~同就算點聰明都好~~都要溫書先可以羅到個好成績嫁啦~~聰唔聰明又唔到你話事~~你咁樣同人比都無用嫁~~
你話你無人咁有錢~~咁又唔係啵~~我地以經比好多好多人幸福好多嫁啦~~我地起碼有一個完整既家庭先啦~~e樣係仲重要!!!(我本人覺得)有d人真係有錢去學一d野~but都過得唔開心嫁啵~因為可能無真係同佢傾心事既朋友呢~~不過你就有e  d朋友係你唔開心既時間陪住你行這條路~~就係e樣野~~你以經好等人羨慕嫁啦!!!
 
可能你嘗試過啦~~不過如果未既話你應該去試下同你媽媽講想去學琴~~maybe佢會比你去學呢~~就算唔得~~都有好多機會可以去學呀~~唔洗急於一時~~
 
好啦~~可能e幾日你溫書溫得太辛苦so先會諗到e  d傻野嫁姐~~
不過你有1樣野就好幸福啦~~就係你有一班好關心你既朋友~~一睇到你日記話唔好心~~以經有幾個你既朋友上黎安慰你啦~~
你真係要多謝佢地3個好朋友呀你~~好啦~~~唔好再令自己唔開心啦~~88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



麗 於 2005-06-23 07:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-06-23 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



"*兇手_琪::` 於 2005-06-23 05:23 PM 發表:
 
     阿芝,作為一個基督徒,唔好問神why”為什麼”,而係要問神how”怎樣”呢樣野,我前個排知道,神對每一個人都公平,你話你咩都冇?咁你又知唔知你有既野人地都冇?神對你好好,神教我地唔好同人比!做人要知足架!如果你想學琴,其實每一個年齡都可以學,你可以有經濟能力個陣先學架,咁究竟你宜家係咪真係好需要好需要,係咪必要呢???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講得好岩...每個人都會有不同既待遇...我可能係比其他既人幸福..因為有神。我亦都唔可以凡事同人比...仲要係拎D比我好既人黎比較..咁樣只會令到自己唔開心!!!經過你地大家既安慰後...我會明白。我會識得去諗...唔洗擔心我嫁.!我好快會冇事!
 
係..我應該考慮到你問既問題...究竟我而家係咪真係好需要學琴呢樣野.?呢個問題..答案係:NO!不過我想學囉!!
 
Posted at 2005-06-23 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



++葬月〥狼。° 於 2005-06-21 11:13 PM 發表:
學琴呢d野~要自己爭取~
唔係淨係識係度講...
想就去做~你可以搵書嬈佢地教丫~
考完試...親今個暑假學咪係囉~~
 
上帝唔係幫你安排~只係比你望...拎唔拎~係你既選擇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係我唔想去做...係我唔知有咩途徑去做呀..?書嬈佢地..同佢地唔係好熟..都唔好意思叫佢地教我琴啦..!!!叫MISS教...佢又話佢自己好忙.啵!!  呢樣野..我會去爭取..只不過可能而家唔係一個適當既時侯//總有一日我可以學到琴!!!!
 
我明你講呢番話既用意...多謝你..
Posted at 2005-06-23 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

唔係我唔想去做...係我唔知有咩途徑去做呀..?書嬈佢地..同佢地唔係好熟..都唔好意思叫佢地教我琴啦..!!!叫MISS教...佢又話佢自己好忙.啵!!  呢樣野..我會去爭取..只不過可能而家唔係一個適當既時侯//總有一日我可以學到琴!!!!
 
我明你講呢番話既用意...多謝你..
Posted at 2005-06-23 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 94
累積人氣: 46490
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed