2006 年 6 月 28 日 星期三
我今日一起身..個petpet痛到pk咁呀...真係落床都差點兒pk囉!!! 呀姐我從細都大,...都未試過個pet咁痛... 今日一返學又落雨...wet左少少... 返到禮堂..坐落張chair度...嘩嘩嘩...真係好想死呀...!!痛地爆呀>"< 唉...又考TSA啵!!我好似好求其咁做...麻麻地求其啦!!加上我隻手好痛...周身都好痛.. 搞到做卷果陣好冇心機...D試卷都唔係好難做姐...嘻~ 我仲叫呀麗幫我揼PETPET..嘩嘩嘩....真係勁COMFORTABLE...呀...唔該麗麗。 做完晒中文卷...返家囉!!放學搵MISS傾去CAMP..佢又去開會..咁我地咪走囉!!! 頂...行行下勁唔好采...落大雨..係好大好大雨...等雨細左..又行...行下又落大雨...真慘.. 成身WET晒囉!!!見到有架車D仔勁白痴..係度同我地揮手...唉..而家D男仔真係........ 返到家食抄面..食完訓覺...嘩..真係好訓...以後我都唔敢打咁耐羽毛球囉!!驚啦!! 我成家人都知我PETPET痛...係超痛...訓訓下都唔敢旭...廢事"窄"到個PET...搞到好痛... 訓訓下又比我家的東東嘈醒...真的東東(倪子東)又打來..叫我去佢家玩..大家我訓緊覺呀... 仲叫我去玩...我行步路個PET都痛到死啦!!行叫我去玩...真係邊度都唔去呀... 我一彎腰就痛...幾乎係做咩事都可以解碰到個PET..搞到好痛痛痛痛痛...痛痛痛... 雖然果日好好玩..不過換來的痛苦卻..............唉>"< 5點幾起左身..去圖書館借書...返來..就食飯囉!!!食完飯..睇下咩法證...睇睇下佬如打電話來..傾傾傾... 傾返以前好多KAI野...有幾次真係笑到我想死...好鬼KAI子...原來我都係仲意咁樣同佬如傾電話多D.... 哈...呢個情況有D似以前我地好FD果陣咁呀..^^"嘻..係咪呀??!! 傾到11點半先CUT左線...隔離有線....係我舊同學...傾完...按返佬如條線又收左....跟住就...UM..打完日記就訓覺囉!!!