2006 年 6 月 30 日 星期五
琴晚打牌係半個鐘內輸左成70蚊..心痛死我啦!!好唔奮氣呀...>"<嗚嗚嗚嗚...比返70蚊我..>"< 今朝成12點20分先起身,,,真係勁好訓呀!!!卡卡卡....起身之後要煮早餐...今日我煮既早餐特別好味呀... 真係有點兒料到下...如果我比心機學煮送的話,,,我諗一定會好好味姐...不過我唔係好仲意煮野... 可能我怕..我識煮之後就要日日煮比屋企人食..好煩嫁嗎.....食食下野...到左1點..要接東東....我落左去接... 再食完野...跟住冇咩野做啦...就係度畫畫...我係度考驗緊自己..睇下我畫出來既野係咪真係好樣衰.,.., 如果用左幾個鐘頭畫左3樣野... 1:apple掃描(呢個都仲可以見得下人) 2:玻璃瓶(呢個畫得好普通) 3:風景畫...(呢張畫真係唔好提啦!!)勁樣衰... 係度畫呢幾張畫中....我係度不斷問自己??我係咪真係視藝既材料??唉...不過又真係.....唉..我都唔知點!! 不過我第一次畫果個apple..覺得都幾令下...雖然比唔上黃菲畫果個...不過係我眼中...呢個都算ok啦!! 話晒都係第一次...唔通想畫到天花龍鳳咩?!發夢就可能有....不過我真係對視藝d野有興趣..但係唔知自己做唔做得黎.. 興趣唔可以當飯食嫁嗎??不過實力就真係可以當飯食啦...可惜我唔係話太有實力呢??!!!!!!!!! 畫完畫...去訓覺...訓到7點起身食飯...今日咁早就食飯...搞到唔係好食得落野??! 晚上好無聊咁打左日記....傾msn!!!..唉...其實我...........都唔知..............想點??!!