2006 年 12 月 9 日  星期六  



開左新既相簿...))*

而家有左數碼相機....當然係有返個屬於自己既相簿好D啦..

其實一直都好想擁有屬於自己既相簿..只不過真係唔得閒去搞...有時忙都打日記時間都冇...遲d會少d打日記..
又邊會有時間搞相簿D野呀...不過相簿D野都係暫時整住先...遲D先整返令個板佢啦...
而家呢個頂住當先啦!!!考完試後我會再執一執佢...

今日返完工..好鬼累...返埋今日..到考完試先再返....我真係返一個月(4-5日)抖一個月...
唉...星期6又做班旗同場地設計等等....仲有一大炸功課同小測..你話點搞好.,,
遲d仲要考試添"...

哈~一諗到6運會就開心..2日放左學之後又可以同寶寶2個人行街(好耐冇試過)...我地一早約定啦!!要買定3準備2個婚禮。
同d同學仔又可以一齊打氣...相信果日氣氛相當好。
 
成個聖誕節冇得玩囉...成日要牛係屋企溫書...悶都悶死啦!!!不過冇計...算啦!!我忍。

我又輕易咁發怒啦...我試過按住自己..但係都係唔得...因為某人講d野/行為實在令人太激氣啦!!
我除左冇爆粗之外....靜係係度罵佢>"<..已經算好好....而家我已經控制得好好...唔比自己爆粗。
算c文左好多嫁啦....叫我好似kelly...yoyo..寶儀...翠霞果d咁斯文就真係冇咩可能...叫我唔爆粗都仲可以...
那那那...以後唔好話我粗魯..只可以話我冇佢地咁斯文姐...知無?!!???

我對某些人好...希望佢地感受得到..而唔好覺得我煩...我惡...我一切既出發點都係為你地好。
我唔單止對自己有要求....對我細細妹(我要佢地每日學3個生字...然後向我匯報)..之後仲限制佢地玩電腦。
逢星期2.4全人類唔準玩(功課除外)...要做完晒所有功課先可以玩電腦。
然而...有d人會覺得我咁限制我細妹好衰...但係我唔想佢好似我而家咁..學英文學得咁辛苦....我想佢地英文好d...可以考好d會考。

真係好累好眼訓....今日我都講既野係咁多...多謝各位收看...下次係同樣時間再見...晚安啦!!!

刊登時間:2006-12-09 01:18 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 10
累積人氣: 47159
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed