2006 年 12 月 9 日 星期六
而家有左數碼相機....當然係有返個屬於自己既相簿好D啦.. 其實一直都好想擁有屬於自己既相簿..只不過真係唔得閒去搞...有時忙都打日記時間都冇...遲d會少d打日記.. 又邊會有時間搞相簿D野呀...不過相簿D野都係暫時整住先...遲D先整返令個板佢啦... 而家呢個頂住當先啦!!!考完試後我會再執一執佢... 今日返完工..好鬼累...返埋今日..到考完試先再返....我真係返一個月(4-5日)抖一個月... 唉...星期6又做班旗同場地設計等等....仲有一大炸功課同小測..你話點搞好.,, 遲d仲要考試添"... 哈~一諗到6運會就開心..2日放左學之後又可以同寶寶2個人行街(好耐冇試過)...我地一早約定啦!!要買定3準備2個婚禮。 同d同學仔又可以一齊打氣...相信果日氣氛相當好。 成個聖誕節冇得玩囉...成日要牛係屋企溫書...悶都悶死啦!!!不過冇計...算啦!!我忍。 我又輕易咁發怒啦...我試過按住自己..但係都係唔得...因為某人講d野/行為實在令人太激氣啦!! 我除左冇爆粗之外....靜係係度罵佢>"<..已經算好好....而家我已經控制得好好...唔比自己爆粗。 算c文左好多嫁啦....叫我好似kelly...yoyo..寶儀...翠霞果d咁斯文就真係冇咩可能...叫我唔爆粗都仲可以... 那那那...以後唔好話我粗魯..只可以話我冇佢地咁斯文姐...知無?!!??? 我對某些人好...希望佢地感受得到..而唔好覺得我煩...我惡...我一切既出發點都係為你地好。 我唔單止對自己有要求....對我細細妹(我要佢地每日學3個生字...然後向我匯報)..之後仲限制佢地玩電腦。 逢星期2.4全人類唔準玩(功課除外)...要做完晒所有功課先可以玩電腦。 然而...有d人會覺得我咁限制我細妹好衰...但係我唔想佢好似我而家咁..學英文學得咁辛苦....我想佢地英文好d...可以考好d會考。 真係好累好眼訓....今日我都講既野係咁多...多謝各位收看...下次係同樣時間再見...晚安啦!!!