2005 年 8 月 2 日  星期二  



走該走的路..)*

琴晚真激氣呀..打完成大篇日記之後,..輕左機啵!搞到我冇咩心機再寫返啦,,激激激屎!
講返琴日少少野啦,..,.佬如上黎..佢幫我一齊包書..跟住我地4姐妹加埋佢又係度整糯米慈!!!
晚上同陳嘉勝係度傾下d功課...又同國寶+佬如傾下美心d野..哈哈!傾左成個鐘頭囉,,.!!
我地5.6月果陣..講話一齊去搵野做..點知我地真係可以係同一間野做野..都幾有緣>"<...

今日呢..?就..早上送佬如返工(佢第一日返工炸..)佢傻下傻下..真替佢有d擔心呀!!(好采有國寶睇住佢)
我成日係屋企等佢電話..唔知佢有咩事呢?一聽到電話響..我就即刻係床度彈起身啦..
我第一日做野果陣..都係好似佬如咁驚嫁..聽佬如講返今日d野.,,可想言之我果日自己一個仲恐怖啦!!
佬如唔洗怕嫁..有咩事即刻打比我..我會等你電話...哈哈!我會係你背後默默咁支持你嫁!!
佬如要加油加油..乾爸爹..輝停..努力!!!

送完佬如返工..返家睇左陣書..就叫呀妹起身去學校拎校服..我約埋佬羅一齊去拎.
開頭去左佬羅家比d野佢..哄住就同佢..同埋呀妹一齊返學校囉..!!
拎完校服..去校務處問完野..就各行各路返屋企囉,.,.
今日成個下5寶同媽媽係度整d豆漿...拎個攪拌器係度攪攪攪...攪左d好好味既豆漿出黎..
yayaya!我最仲意飲豆漿嫁啦..,.,!!正正正!跟住佬如放工打黎.
(等呢個電話不知等左幾耐呀.>"<)________(要我擔心真唔應該呀..)佬如...!!!
差唔多5點幾果陣...睇有線41台,,做一出戲叫做"7月13龍婆"..雖然係鬼片..不過有黃子華係度..
好鬼好笑,.,..笑到我呀..爆肚呀!!睇完就食飯..跟住又再睇TV囉!!


刊登時間:2005-08-02 11:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 39
累積人氣: 46349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed