琴晚真激氣呀..打完成大篇日記之後,..輕左機啵!搞到我冇咩心機再寫返啦,,激激激屎!
講返琴日少少野啦,..,.佬如上黎..佢幫我一齊包書..跟住我地4姐妹加埋佢又係度整糯米慈!!!
晚上同陳嘉勝係度傾下d功課...又同國寶+佬如傾下美心d野..哈哈!傾左成個鐘頭囉,,.!!
我地5.6月果陣..講話一齊去搵野做..點知我地真係可以係同一間野做野..都幾有緣>"<...
今日呢..?就..早上送佬如返工(佢第一日返工炸..)佢傻下傻下..真替佢有d擔心呀!!(好采有國寶睇住佢)
我成日係屋企等佢電話..唔知佢有咩事呢?一聽到電話響..我就即刻係床度彈起身啦..
我第一日做野果陣..都係好似佬如咁驚嫁..聽佬如講返今日d野.,,可想言之我果日自己一個仲恐怖啦!!
佬如唔洗怕嫁..有咩事即刻打比我..我會等你電話...哈哈!我會係你背後默默咁支持你嫁!!
佬如要加油加油..乾爸爹..輝停..努力!!!
送完佬如返工..返家睇左陣書..就叫呀妹起身去學校拎校服..我約埋佬羅一齊去拎.
開頭去左佬羅家比d野佢..哄住就同佢..同埋呀妹一齊返學校囉..!!
拎完校服..去校務處問完野..就各行各路返屋企囉,.,.
今日成個下5寶同媽媽係度整d豆漿...拎個攪拌器係度攪攪攪...攪左d好好味既豆漿出黎..
yayaya!我最仲意飲豆漿嫁啦..,.,!!正正正!跟住佬如放工打黎.
(等呢個電話不知等左幾耐呀.>"<)________(要我擔心真唔應該呀..)佬如...!!!
差唔多5點幾果陣...睇有線41台,,做一出戲叫做"7月13龍婆"..雖然係鬼片..不過有黃子華係度..
好鬼好笑,.,..笑到我呀..爆肚呀!!睇完就食飯..跟住又再睇TV囉!!
|