2005 年 8 月 6 日  星期六  



撐下去..))*

果個7仔條友夜晚晚又打黎啦..(果陣成11點幾啦!!)嘈q住晒我...!仲要返工嫁。
...妖!計埋之前..佢\總共打左黎2次啦!!我都唔識佢\呀..佢\又成日話識我..|
叫我出黎見面..!!低b嫁\"\"都唔知咩人黎既..!聽把聲都成20歲呀!!
好希望佢\唔好再打黎呀..!再係咁打黎都唔係辦法。點算好呢??比佢\煩死啦!!*

今日返工識左個新人..黎左幾日炸!!做野又做得幾快..幾好人牙!!(不過我就差d啦!!)
到而家都係好慢..好鬼驚d野打爛左!!次次返完工..隻手係最痛既!!手腕位置。
成日要拎d重野..!*今日賣左好多野呀!!樣樣都賣左好多。
頂..佢\又冇啦啦叫我賣月餅啵..我都係第一次賣炸!!又唔係識..不過賣賣下..又熟左囉!!
呀芝..你好鬼死蠢呀...做左4日!!成日都認唔到d台號.><\"搞到一塌糊塗.成日傻下傻下咁!!!
做野又慢呢!\"*真係要改下啦...((鬼唔想改咩..我都想改..不過好難..盡力而為吧!!))
講真呀!!我真係好唔仲意呢份工..!不過無計啦..捱多個月就專心讀書..!

哈哈!做做下又見到佬如..嘩嘩嘩..勁開心呀!見到佢\..同佢\針左幾句我就要去做野囉!!
又見到寶寶~!!*(廢q事一陣比人見到我地傾計..跟住又比人罵啦la..!!). 

3點30就同娜娜一齊放工囉!!今日做野果陣比人讚又話人彈..唔知想點..!?
d客今日超級超級低能..!!好采唔洗我應付佢\地姐..!!!(嫌貴就唔好黎食啦!!係度扮q晒高當))\"
今日發生左d野真係好唔開心..>\"<!!我真係好介意。幸好!!佬如同我訴下苦。
家下晚晚都落佬如度..傾下返工d野/./傾得超開心呀!!雖然有時都會講下d唔開心既野..!!
自己有開心同唔開心..可以同最好既朋友分享..呢d就叫幸福..*

刊登時間:2005-08-06 09:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 51
累積人氣: 46361
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed