2005 年 8 月 6 日 星期六
果個7仔條友夜晚晚又打黎啦..(果陣成11點幾啦!!)嘈q住晒我...!仲要返工嫁。 ...妖!計埋之前..佢\總共打左黎2次啦!!我都唔識佢\呀..佢\又成日話識我..| 叫我出黎見面..!!低b嫁\"\"都唔知咩人黎既..!聽把聲都成20歲呀!! 好希望佢\唔好再打黎呀..!再係咁打黎都唔係辦法。點算好呢??比佢\煩死啦!!* 今日返工識左個新人..黎左幾日炸!!做野又做得幾快..幾好人牙!!(不過我就差d啦!!) 到而家都係好慢..好鬼驚d野打爛左!!次次返完工..隻手係最痛既!!手腕位置。 成日要拎d重野..!*今日賣左好多野呀!!樣樣都賣左好多。 頂..佢\又冇啦啦叫我賣月餅啵..我都係第一次賣炸!!又唔係識..不過賣賣下..又熟左囉!! 呀芝..你好鬼死蠢呀...做左4日!!成日都認唔到d台號.><\"搞到一塌糊塗.成日傻下傻下咁!!! 做野又慢呢!\"*真係要改下啦...((鬼唔想改咩..我都想改..不過好難..盡力而為吧!!)) 講真呀!!我真係好唔仲意呢份工..!不過無計啦..捱多個月就專心讀書..! 哈哈!做做下又見到佬如..嘩嘩嘩..勁開心呀!見到佢\..同佢\針左幾句我就要去做野囉!! 又見到寶寶~!!*(廢q事一陣比人見到我地傾計..跟住又比人罵啦la..!!). 3點30就同娜娜一齊放工囉!!今日做野果陣比人讚又話人彈..唔知想點..!? d客今日超級超級低能..!!好采唔洗我應付佢\地姐..!!!(嫌貴就唔好黎食啦!!係度扮q晒高當))\" 今日發生左d野真係好唔開心..>\"<!!我真係好介意。幸好!!佬如同我訴下苦。 家下晚晚都落佬如度..傾下返工d野/./傾得超開心呀!!雖然有時都會講下d唔開心既野..!! 自己有開心同唔開心..可以同最好既朋友分享..呢d就叫幸福..*