2005 年 8 月 10 日  星期三  



彩虹出現..))*

連埋琴日既日記一齊寫..!!~

琴日返工果陣見到彩虹牙..岩岩落完雨..就比我係搭車返工既其間見到彩虹。
條彩虹好似意味左某d野..我個腦閃出好多念頭..叫我要加油努力..唔好放棄..幾辛苦都要撐落去!

今日既早上冇咩人..行行企企咁..今日中5又冇賣到野..成日係度汁位..擺位。重到死咁啦!!
放工換埋3跟住過去搵佬如..陳生又叫我加鐘..咁我話事但啦..可以同佬如一齊放冇所謂啦!!
跟住如佬如落去換左快餐既3..同埋呀勇推埋d野就一齊上黎食飯啦!!食完開工."
一加加到8點,.,.由今朝8點做到晚上8點..隻腳先慘呀,,第一次同佬如..寶寶一齊放工炸!!
勁正呀!!除晒鞋..大大聲係度傾計..架車冇咩人!!卡卡卡~夜晚既機場都係第一次見到炸!!

講返今日8月10號啦..今日先慘..返7點..5點就要起身啦!!咁q早呀。
媽媽又係返7點..所冢可以同埋佢一齊搭車走啦!!哈!2個係度趕車車。
做野d呀姐靜係今日成日問我..:[呀妹..你唔洗放榜咩.?]呢句話我都聽左3/4次啦!!
仲有呀..d人話要做2個星期隻手先好返d嫁..!咁死得啦!2個星期..隻手都廢q左啦!!!
腳趾尾又紅紅地..痛到我呀...可能琴日企得太耐啦!!>"<...
果個A仔偷蝦餃食..叫埋我..果陣我拎緊d野出去..點食呢?真係有d無奈。
妖..成日比個高佬輝話我蠢..頂!!我明嫁..係佢get唔到咁解姐..
哈!今日佬如又係收4點..我就3點半..有250蚊呀!最多既一日牙!!本來5點半嫁..
佢借左我3個鐘..還一個鐘比我.,.仲欠我一個鐘!!**"等埋佬如就一齊放囉!!
好開心..真係好開心..佢講佢果邊d野比我聽..笑鬼死我..不過有d人好衰囉!!唉..係咁嫁啦!

刊登時間:2005-08-10 10:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 59
累積人氣: 46369
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed