2005 年 8 月 10 日 星期三
連埋琴日既日記一齊寫..!!~ 琴日返工果陣見到彩虹牙..岩岩落完雨..就比我係搭車返工既其間見到彩虹。 條彩虹好似意味左某d野..我個腦閃出好多念頭..叫我要加油努力..唔好放棄..幾辛苦都要撐落去! 今日既早上冇咩人..行行企企咁..今日中5又冇賣到野..成日係度汁位..擺位。重到死咁啦!! 放工換埋3跟住過去搵佬如..陳生又叫我加鐘..咁我話事但啦..可以同佬如一齊放冇所謂啦!! 跟住如佬如落去換左快餐既3..同埋呀勇推埋d野就一齊上黎食飯啦!!食完開工." 一加加到8點,.,.由今朝8點做到晚上8點..隻腳先慘呀,,第一次同佬如..寶寶一齊放工炸!! 勁正呀!!除晒鞋..大大聲係度傾計..架車冇咩人!!卡卡卡~夜晚既機場都係第一次見到炸!! 講返今日8月10號啦..今日先慘..返7點..5點就要起身啦!!咁q早呀。 媽媽又係返7點..所冢可以同埋佢一齊搭車走啦!!哈!2個係度趕車車。 做野d呀姐靜係今日成日問我..:[呀妹..你唔洗放榜咩.?]呢句話我都聽左3/4次啦!! 仲有呀..d人話要做2個星期隻手先好返d嫁..!咁死得啦!2個星期..隻手都廢q左啦!!! 腳趾尾又紅紅地..痛到我呀...可能琴日企得太耐啦!!>"<... 果個A仔偷蝦餃食..叫埋我..果陣我拎緊d野出去..點食呢?真係有d無奈。 妖..成日比個高佬輝話我蠢..頂!!我明嫁..係佢get唔到咁解姐.. 哈!今日佬如又係收4點..我就3點半..有250蚊呀!最多既一日牙!!本來5點半嫁.. 佢借左我3個鐘..還一個鐘比我.,.仲欠我一個鐘!!**"等埋佬如就一齊放囉!! 好開心..真係好開心..佢講佢果邊d野比我聽..笑鬼死我..不過有d人好衰囉!!唉..係咁嫁啦!