|

2005 年 8 月 11 日 星期四
|
|
|
`:* 小 丑 魚 °×`' 於 2005-08-13 11:25 AM 發表:
哎....jacky係咁架///佢同你玩下姐嗎..你同佢唔熟未覺得佢好衰囉//我之前岩岩黎佢未又係咁對我..但一同佢熟左毫唔會咁啦..咦..我放2日假..我都唔想放..成日放日假倏乜鬼..死低能仔黎架..悶爆丫起屋企..我今日有call你..但你冇聽電話囉..
我都同你有同感架..同d人熟左少少勁開心架..呢d係自然既反應黎既..因為你起果度冇人識..好孤獨//點講果種感覺俾你聽呢??即係好似冇人同你朋友突然有人同你做朋友咁<<<唔知你get渡get倒啦
近排好似冇乜人同你留言咁既??
|
網主回覆
我真係覺得係呢度做打真係好辛苦呀...都係死頂。
頂多幾日..我諗我都唔做囉!!!
嘻嘻..呢排個日記可能冇咩人得閒睇,..,.我唔係話唔想理個日記,,
只不過冇時間理炸!!!每晚10點就訓...咁早起身真係好辛苦嫁~唉
Posted at 2005-08-13 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`:* 小 丑 魚 °×`' 於 2005-08-12 09:30 AM 發表:
好心你打D字大隻D啦...係咪想睇死人呀??你知唔知你自己起部腦睇就好大隻...但起人地部腦睇就超細隻..
琴日追佬輝都有過黎快餐呀..佢都有同我講野..你就好啦..可以見倒羅嘉良..邊個男人婆鬧你呀??/係咪主仕黎架??如果係既話..咁我知係邊個啦..佢叫JACKY..佢幾好人架波..可能你同佢唔熟姐..但佢好鬼死串架..
你過黎果陣係咪叫左光仔同我講....話你走呀??佢無啦啦同我講:{呀魚..呀芝走啦!!}好怪雞無啦啦叫我做呀魚..干時條務理唔叫我個名架...佢靜係 喂喂聲架炸..我成日串鬼佢..琴日黃秋生問佢係咪得罪左我..點解呀妹會串你既??哇卡卡~~我地玩下姐嗎...上次你過黎補鍾果陣..我同你玩鬧交姐嗎..果D人以為我地係真...好低能囉佢地..我地不嬲都係咁架啦.
|
網主回覆
好好好,,大隻大隻d..
家下我好驚果個jacky..以後放工唔過黎搵你囉.,.
廢事又比佢罵一餐囉!!!
我家下同高佬輝熟左少少啦!!卡卡~!!
d人唔知我地梗係以為我地嘈交啦!!哈>3<"佢地又真係幾傻下啵。
我想每日做10個鐘呀..成日做左8個鐘就叫人走啵!!唉?"<而賺少左好多錢啦!! Posted at 2005-08-12 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|