2005 年 8 月 12 日 星期五
日日都要趕車返工!!!趕到死死下..我又成日唔願起身啵!! 我一睇完野蠻奶奶就要即刻訓啦!!連妙手人心都冇得睇啦lalala!! 今日一返工見到高佬輝..佢話:[唔洗咁早出去做野既..!] 原來早上有d點心我地係可以食既..我今日先知炸..真失敗~ 哈!!果度d奶黃包真係好正..同出面果d一d都唔同嫁..!嘩z!正到牙!! 食完野..就返出去做野..開頭冇咩人嫁..點知越黎越多人黎..!! 一開開到去5倉..差唔多成間酒樓開晒啦! 忙到死咁呀...咁早就咁多人..都係第一次見炸!!到12點我先有得食飯炸。 肚餓到我死咁呀!!古古聲嫁..!!終於有得坐下..食下飯..休息下啦.. 食左陣..12點半又要出返去做野!! 下5同早上一樣..頂你個肺呀...多人到!!我果個倉又少人啵!!D客叫我做呢樣果樣.. 都唔知做得邊樣先啦!!總之就係---忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙。 到左3點..差唔多冇咩野做...果陣先發現D手指好痛..之前都冇.. 可能今日拎得太多茶壺啦!!仲有D暖水壺。 好鬼重嫁.真係**哈!今日終於見到黃秋生啦.. 不過傾左冇幾句就要去做野啦..踢晒腳咁呀!! 哈哈~又同高佬輝熟左囉!!! 有樣野我想講既係... 當我每同一個唔熟既FD開始熟起黎...我會開心.. 就算係已經熟既..再熟D既話..我仲開心添!!哈哈Z!!唔知點解會有呢種感覺呢?? 今日又靜係得200蚊炸..真係唔低啦..我想有250嫁炸.(咁就要做10個鐘)!!! 而家每日靜係做8個鐘..都唔夠皮。雖然係累...但係我想搵多D錢牙!! 呢排返工同放工都同娜娜一齊,.,今日我地2個都係車度訓著左..實在太累啦..太多野做啦,..,!!我發誓除左返工之外..我唔會扎呢個死人頭!!好鬼樣衰呀..! 梳到個頭一d頭髮都唔可以整出黎..變左光頭芝啦!!嗚嗚嗚">.<