|

2005 年 8 月 16 日 星期二
|
麻目。..))* |
琴日打左成大篇日記冇鬼左..激得死我..呀!!妖..廢事寫返..走去訓。
琴日放工去左維康買d野返黎 一齊食..娜娜教識左我一樣野..佢好錫佢d細佬..呀哥嫁!!
係佢身上我都開始學識點樣對呀妹好d..所以我買左盒雪糕返去一齊食..
我仲答應左呀寶買一個有牌子既袋比佢..頂多250蚊!!如果心情好..又令既話..貴少少都冇所謂囉!!
同埋買個背囊比晶儀佢地..!!嘻嘻~我可以做既就係買下野比佢地...
仲有呀..琴日黃秋生叫我做佢老婆...低b!!!=o="咁大個人仲玩d咁既野..!
比佢激屎..佢講左d低b野..笑死我同個呀姐牙,,,!!成個大細路咁樣>"<!
原來係呢間公司偷野食..真係真係要好小心好小心..比人睇到就真係屎啦!!
以後唔敢咁貪食啦,.,..!!廢事冒險!
今日同琴日都少左野做..今日專登早左上去食野..食左d牛仔骨..嘩!正到呀~爆牙!!
娜娜好似咩都唔仲意食咁..好鬼麻煩,,佢要左選右選..先拎黎食!!
今日早上仲正..係3倉度行行企企炸..因為果樹冇咩人!!
超正呀...哈哈!!好耐未試過啦!!
嘩!!放工果陣肚餓到我就快要死啦..因為今日10點半就食左5飯啦!!咁鬼早食..當然僧肚餓啦!!
好采臨放工果陣波仔叫我食叉燒波羅包..我又去廚房偷野食..!!差d比個大廚睇到呀!!
我承認自己一遇到困難..都會好唔開心..係呢份工裡面..我成日都會唔開心。|
但係從此以後我要話比自己聽..我唔可以再係咁懦弱!!要堅強堅強!!!!
遇到困難又唔洗死既..係咪??面前仲有好多開心野等你去發拙..
而家遇到困難,.,.唔代表成世嫁嗎..人一定會遇到困難嫁啦,,
有邊個未試過姐..?只要自己識得點樣去諗..點樣去糾正..咁咪ok囉!!!
|
刊登時間: 2005-08-16 04:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|