2005 年 3 月 29 日  星期二  



*新日記之世上只有媽媽好*) 開心

琴晚..同麗麗成1幾仲度傾...(關於呀媽..親戚果d野..)..跟住又同地城城傻下傻下傾到夜晚2點幾...

今日我地成組約左一齊去我家整社會既project...麗麗要陪佢媽媽..!!!

佬羅黎囉..我同華華一齊落去接佢...順便買埋project要用既o野...買完返上黎開工...不過我地缺少好多工具..要等佬羅買..所以做左一陣就冇做到啦...跟住我地就食左d沙律..(勁正..有媽媽..我就有口福嫁啦..!!!)今日同媽媽笑左好耐...佢又望住我笑..我又望住佢笑...(2個都笑到出眼水...)    ^o^    +   ^..^

到3點..我同華華就比返件3比城城同埋送佬羅去搭車..跟住就同寶寶合會...我地行下..坐下...又打下排球...就咁就過左一日囉...(仲同華華傾左d計計添..^^)跟住我自己一個返屋企先..佢地仲係樓下打排球...我返到去..當然就係訓覺啦!(我通常都要訓晏覺!)

起身果陣..已經食飯囉...!!!(我的媽媽真好...為我煮好菜..照顧我...!!)

每日一句:我開始明白到媽媽的辛勞..她的辛苦亦是我們一手造成的...長大後必定好好報答她。讓她過得幸福..!!!

 

刊登時間:2005-03-29 08:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


小二 於 2005-03-30 12:35 PM 發表:
轉左啦~
之前果個要比錢呀~
咁你之前打果d日記米冇哂lo...
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀...勁慘劇!!!之前d野冇晒..我諗呢個應該唔會收錢掛..
Posted at 2005-03-30 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 79
累積人氣: 46475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed