2005 年 3 月 30 日  星期三  



簡簡單單... 滿足

好鬼麻煩呀...呢個死人日記...><上去又要好耐...*頂..又成日上唔到..激屎

今日我地又好似琴日咁..華華+麗麗+佬羅+我...4個一齊做社會project...一路有講有笑..仲播埋呀jay  d歌仔..

哈哈..經過多番改良後..我地決定整〝蛋糕上的萬里長城〞..個題目都幾吸引呀...!!!!整整下又發覺唔夠材料..跟住華華+麗麗就各自回定拿野...我同佬羅就去買野...整整下..肚仔又餓..又去整野食囉!!!

到4點幾..終於全部做完...咁佢地就各自走人囉...我就要執埋d手尾...(去洗碗...執野..)

跟住就去做功課囉...!!!(唔好咁快返學就好囉...><"唔想呀..))))

〔[[〔[媽..你讓我看到很多值得我去驕傲的地方...謝謝你唷!!][]]

每日一句:時間一去不回頭..請大家珍惜珍惜..身邊某些你重視的人..."請勿因為自己胡意亂想,,,,

             給自己錯過了一些美好的回億.....。

刊登時間:2005-03-30 07:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)


麗* 於 2005-04-01 12:36 AM 發表:
正正正呀!!!"蝸牛"呀!!*阿芝你好醒呀!!>3<"
我鐘意呀!!*我覺得Jay唱歌唱到D音孚特別ga!!*好難學佢唱歌!!*
_____"愛屎喇*"佢把聲真係好正呀!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

卡卡..呢單止呢首歌仔呀...仲有好好好多既歌仔..佢都唱得好好聽!!
真係冇人能及...超正唷...
 
呢首歌幾好..比到我一d啟發...!!!(請留意歌詞..)      歌曲名稱:蝸牛
 
 
 
睇到我呢個留言o既人士..你地可以試下down no呢首歌仔黎聽下嫁...!!!
好好聽嫁...又有義意..包你聽到出耳油...哈哈^^..........
Posted at 2005-04-01 01:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



______麗* 於 2005-03-30 09:36 PM 發表:
阿芝!*到最後我地都係做唔到走馬燈ga...*不過呢個都唔錯!*^^"
仲有兩個project*我地都要加油!*Yeah!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

卡卡...我地個蛋糕睇得唔食得...晒左囉..!!!
一定要"揮停"...不斷努力,,,...一齊加油....呢首歌詞岩晒我地囉/.....
 
我要一步一步往上爬 等待陽光靜靜看著它的臉
小小的天 有大大的夢想 重重的殼裹著輕輕的仰望
我要一步一步往上爬 在最高點乘著葉片往前飛
小小的天 流過的淚和汗 總有一天我有屬於我的天
我要一步一步往上爬 在最高點乘著葉片往前飛...

Posted at 2005-03-31 12:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 92
累積人氣: 46488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed