|

2005 年 3 月 30 日 星期三
|
簡簡單單...  |
好鬼麻煩呀...呢個死人日記...><上去又要好耐...*頂..又成日上唔到..激屎
今日我地又好似琴日咁..華華+麗麗+佬羅+我...4個一齊做社會project...一路有講有笑..仲播埋呀jay d歌仔..
哈哈..經過多番改良後..我地決定整〝蛋糕上的萬里長城〞..個題目都幾吸引呀...!!!!整整下又發覺唔夠材料..跟住華華+麗麗就各自回定拿野...我同佬羅就去買野...整整下..肚仔又餓..又去整野食囉!!!
到4點幾..終於全部做完...咁佢地就各自走人囉...我就要執埋d手尾...(去洗碗...執野..)
跟住就去做功課囉...!!!(唔好咁快返學就好囉...><"唔想呀..))))
〔[[〔[媽..你讓我看到很多值得我去驕傲的地方...謝謝你唷!!][]]
每日一句:時間一去不回頭..請大家珍惜珍惜..身邊某些你重視的人..."請勿因為自己胡意亂想,,,,
給自己錯過了一些美好的回億.....。
|
刊登時間: 2005-03-30 07:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
麗* 於 2005-04-01 12:36 AM 發表:
正正正呀!!!"蝸牛"呀!!*阿芝你好醒呀!!>3<"
我鐘意呀!!*我覺得Jay唱歌唱到D音孚特別ga!!*好難學佢唱歌!!*
_____"愛屎喇*"佢把聲真係好正呀!!!
|
網主回覆
卡卡..呢單止呢首歌仔呀...仲有好好好多既歌仔..佢都唱得好好聽!!
真係冇人能及...超正唷...
呢首歌幾好..比到我一d啟發...!!!(請留意歌詞..) 歌曲名稱:蝸牛
睇到我呢個留言o既人士..你地可以試下down no呢首歌仔黎聽下嫁...!!!
好好聽嫁...又有義意..包你聽到出耳油...哈哈^^.......... Posted at 2005-04-01 01:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
______麗* 於 2005-03-30 09:36 PM 發表:
阿芝!*到最後我地都係做唔到走馬燈ga...*不過呢個都唔錯!*^^"
仲有兩個project*我地都要加油!*Yeah!
|
網主回覆
卡卡...我地個蛋糕睇得唔食得...晒左囉..!!!
一定要"揮停"...不斷努力,,,...一齊加油....呢首歌詞岩晒我地囉/.....
我要一步一步往上爬 等待陽光靜靜看著它的臉
小小的天 有大大的夢想 重重的殼裹著輕輕的仰望
我要一步一步往上爬 在最高點乘著葉片往前飛
小小的天 流過的淚和汗 總有一天我有屬於我的天
我要一步一步往上爬 在最高點乘著葉片往前飛...
Posted at 2005-03-31 12:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|