2005 年 8 月 19 日  星期五  



苦苦堅持。

今日娜娜冇同返工..得我一個..總係覺得唔自然!!我真係太過依賴啦!!

早上同呀寶一齊睇3倉..哈!個衰仔又幾醒啵..偷左籠燒賣過黎食..佢都有叫我食。
佢話我開茶開得太耐啦...跟住出面d客又係度嘈之巴閉..!煩q死呀..
我地又唔係3頭6臂....做得邊樣姐..今日有台客仲on9..等左好耐都冇人幫佢地沖水..
佢地又係度嘈:[乜機場d服務態度咁嫁..茶都要自己沖..。]個個咁忙..鬼得閒咩.
死低b美心又唔請多d人..得果幾丁友..唔怪得個個忙到死啦!!佢地仲話投訴我地添!!

頂..同果個安仔我覺得真係好難相處到呀..
今日..明明佢自己話開茶嫁嗎..
咁我咪出返去做野囉..跟住轉頭佢又話我..[你頭先冇開過壺茶咩?]..
唉..>"<!!平時見到佢..我都當佢係陌生人咁..一d笑容都無..
我諗我地靜係開茶..擺位果陣出過聲..其餘都冇啦..!!都唔知係佢對我有偏見..
定係我對佢有偏見啦..

又10點半食飯啦..頂又咁早..琴日放工果陣偷左好多野食...今朝d呀姐話:[你死啦..!!
偷野件事比童媽媽知道左..你死啦..,3打返單..3碟..共60蚊..
聽到呢句..真係嚇都嚇死我..我唔係驚要罰錢..係驚比童媽媽罵..佢罵人超勁呀..
係咪都比佢罵一餐既..!!放工果陣..另外一個呀姐又話佢地昆我..同我講笑..!
究竟邊樣真..邊樣假嫁..!死啦..聽日返去..如果係真既..咁咪死囉!!~

唉唉唉!!每日返工仲辛苦過坐牢..(同果度d人又唔係太好傾,,再加上真係多野做..辛苦呢!
..我諗..如果果度D
仲有8日..我就可以重獲自由啦!!

刊登時間:2005-08-19 05:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 66
累積人氣: 46376
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed