2005 年 8 月 19 日 星期五
今日娜娜冇同返工..得我一個..總係覺得唔自然!!我真係太過依賴啦!! 早上同呀寶一齊睇3倉..哈!個衰仔又幾醒啵..偷左籠燒賣過黎食..佢都有叫我食。 佢話我開茶開得太耐啦...跟住出面d客又係度嘈之巴閉..!煩q死呀.. 我地又唔係3頭6臂....做得邊樣姐..今日有台客仲on9..等左好耐都冇人幫佢地沖水.. 佢地又係度嘈:[乜機場d服務態度咁嫁..茶都要自己沖..。]個個咁忙..鬼得閒咩. 死低b美心又唔請多d人..得果幾丁友..唔怪得個個忙到死啦!!佢地仲話投訴我地添!! 頂..同果個安仔我覺得真係好難相處到呀.. 今日..明明佢自己話開茶嫁嗎.. 咁我咪出返去做野囉..跟住轉頭佢又話我..[你頭先冇開過壺茶咩?].. 唉..>"<!!平時見到佢..我都當佢係陌生人咁..一d笑容都無.. 我諗我地靜係開茶..擺位果陣出過聲..其餘都冇啦..!!都唔知係佢對我有偏見.. 定係我對佢有偏見啦.. 又10點半食飯啦..頂又咁早..琴日放工果陣偷左好多野食...今朝d呀姐話:[你死啦..!! 偷野件事比童媽媽知道左..你死啦..,3打返單..3碟..共60蚊.. 聽到呢句..真係嚇都嚇死我..我唔係驚要罰錢..係驚比童媽媽罵..佢罵人超勁呀.. 係咪都比佢罵一餐既..!!放工果陣..另外一個呀姐又話佢地昆我..同我講笑..! 究竟邊樣真..邊樣假嫁..!死啦..聽日返去..如果係真既..咁咪死囉!!~ 唉唉唉!!每日返工仲辛苦過坐牢..(同果度d人又唔係太好傾,,再加上真係多野做..辛苦呢! ..我諗..如果果度D 仲有8日..我就可以重獲自由啦!!