2005 年 8 月 24 日 星期三
今日終於唔洗趕車啦..有大把時間..因為我早左起身..嘻嘻哈^o^\" 琴日抖左一日..今日好似有d唔願意返工咁..好想一直都好似琴日咁..自由自在,, 又唔洗做野..咁就最正啦..!!不過聽日我都係放假牙..!諗起都正到爆炸.. 琴日就同華華做數學..不過2個都係度玩..冇咩做到..聽日就去佬羅家做英文... 而家一有休息..我就會做暑期作業//其實我唔係懶唔做..係真係唔識做.. 如果有本中文o既作業..我實會做晒..!!不過數同英都唔係我強項.. 平時11點至2點一定好多人嫁..今日竟然冇啵..好奇怪唷!! 次次d男仔開茶..我一定彈到好開..但係彈到咁開有時都冇用.. 今日囉..比果個呀波d熱水6到我隻腳,..痛痛痛lala!唉唉唉!!因工受傷。 我做做下野既時侯..見到有個黑3既男仔..((果D係中菜同快餐2邊走既人)) 佢真係好有名星相..好鬼死令仔牙!!係我眼中..佢真係好令..不過第二D人睇就可能話唔令..! 咁岩今日佢又係同我同一個倉做野...佢第一句同我講既野係..問我211係邊..? 我咪指比佢睇囉...果陣時既心情好奇怪嫁..不過果壺茶好似唔係211嫁..係佢自己講錯.. 原來係211A嫁..我仲話比佢聽..點樣記D台號...!!我相信佢同美心其他既男仔唔同.. 睇得出佢應該係思文人..唔賭又唔溝女既人...不過做左冇幾耐..佢就要過返快餐囉!!! 佢個樣都好成熟..我諗佢年紀都成20幾歲嫁啦..!!!但係真係好令好令... 陳桂芝牙陳桂芝..!做咩成日心掛掛想去快餐嫁..!衰衰衰囉..呢次>"<! 晏就果陣..又同埋佢(個令仔)同一台食飯..!! 佢唔用公筷仲問我介唔介意..我話唔介意。 佢以前好似係呢度做過嫁..不過中5睇放榜..預備下D野..所以先冇做炸..!唔怪得之我未見過佢啦!! 記得我仲問佢..你咪第一次過黎中菜做..佢話唔係..佢話呢邊d台號難記啵!!加上佢又冇返工咁耐呢!! 仲有果個新黎果個主任呀霆..成日同我傾計..又教我點做野..不過成日講粗口..思文敗類.. 有時又白白地痴啵..講埋D野我都唔知比咩反應我..靜係笑左一笑..!!! 同麗麗成日都有講有笑咁...真開心牙!!麗麗麗麗..加油..幹爸爹!!! 今日放工收$$果陣先樣衰牙..! 等左咁耐都唔比錢我..最尾徐生仲同我講唔好意思..有鬼用咩!!唉! 坐車返黎果陣時鐘下鐘下..差D訓著覺..返家食左少少..即刻大覺訓..