2005 年 8 月 26 日  星期五  



究竟想點?..))**

一諗到就快返學..我就開心死啦!!!又唔洗去美心開工..始於都話讀書好過做野.啦!!
麗麗今日冇返工添!!剩返我自己一個人..
唔知點解今日特別眼訓...好想訓覺..zzz!!!

今日早上本來好少人嫁...點解越黎就越多..!!總之就係忙忙忙..
我自己對果個新黎既新仔---呀成有d偏見..總係覺得佢.......唉唉!!
做到10點-11點左右就見到翻版"方振稷\"..見到佢反而有d開心..
自從我第一日返工見到佢之外..我就從此見唔到佢\\..佢今日終於返工啦!!!
我終於有機會問我想問既問題啦!!哈哈..估唔到又係佢開口同我講野先啵..
佢\好似問我:[係咪長工..?]等咁耐..終於等到佢同我講第一句說話啦!!卡卡卡....


有台客冇啦啦拎張單同埋比張500蚊比我..我就以為係埋單..
點知唔係既..!比忠哥話左一餐...我都唔知嫁>"<!!!

我今日好忙好忙..跟住就叫Tong幫我舖台布...頂佢\個肺牙..!!!佢\好唔耐煩咁話:[你自己舖啦..!]
死白痴牙..我得閒既話就唔洗叫你舖啦..!!正一低b仔..

忠哥同陳生都話我好勤力...陳生仲話如果我返學期間返黎做下..會加我人工..!!
睇佢\個衰樣都係同我講笑姐...美心咁鬼"孤寒"..鬼有得加咩..>"<!
食飯果陣同"方振稷"同台...佢同Tong好好傾..2個係咁傾傾傾...
食完飯出黎..比呀波嚇鬼死我..佢"呢埋左係個櫃下面偷食蝦餃..問我食唔食..?|
我岩岩食飽飯..唔要囉!!真係比佢嚇左跳..冇啦啦你個櫃下面講野.>﹏<!

今日又見到名星啦..係張衛健!!!嘩..好令仔牙..我就唔敢行埋去sale野啦..!
次次都兜圈走...買買下又偷野比高佬食..!!哈..終於等到放工..
可以問"方振稷"問題啦...問問下又比輝哥阻住左..轉頭又再問過..
今次終於冇人左頭左勢啦..好順利咁問完..
我問佢:[你係咪識方振稷嫁..?]原來佢唔識既..仲以為佢住東涌..個樣又咁似..
原來都係唔識既..問完問題...出埋糧就閃人..返屋企囉!!

搭緊車既時侯..低b麗打黎同我傾電話..佢話一陣入黎逸東..雖然我好累..好想訓覺..
不過見係佢..就陪下佢啦..!由上車傾到落車..傾左好耐啦!!我地約係個地方等...
佢話我知..原來我話果個令仔就係"方振稷"既細佬...不過個樣就相差得遠囉..!!!
果個令仔今日真係衰..我都唔知佢係我後面..我阻住左佢...佢話:[四眼妹..借一借!!]
頂..最僧人叫我4眼妹..d呀叔又係咁叫我..我對呢個名太有反感啦...!

陪完麗麗..就返家囉..點知又係樓下見到新黎既主任--呀霆.原來佢\都係住係漁逸嫁..
仲住左2年添..咁多年..我都未見到過..佢病左牙.唔怪得冇返工啦..!
跟住佢又問我住幾多樓..咁岩lift又黎..我未答佢..就關左門啦..返家..即係訓覺..累屎啦..

今朝返去都好多人問我做咩琴日唔去bbq?我心諗..同你地又唔係熟...都唔好玩啦..
何況我9月1日都有得燒啦..仲燒咁多咩..下化??同都同d熟既燒啦..
加上我又唔同佢地熟呢..?我又唔係係度做左好耐...!!!捱多2日就自由啦..!!!

刊登時間:2005-08-26 08:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 39
累積人氣: 46349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed