2005 年 8 月 30 日 星期二
本來我琴日就唔做嫁啦..!點知徐生係咁叫我返..我有條件..我話要比我做到5點半.. 唔可以咁早就收工..因為平時3點半打後都好清閒嫁..z!!今日見到呀SA牙.. 最衰個死人周經理係度..如果唔係實拎到簽名啦!!唉..賣野賣到我隻手痛到死咁啦!! 所以琴日就可以同低b麗一齊放工..呀庭請食下5 tea...3個人係海達度食食食!!! 嘩..都食左71蚊啦..!!嘻!~理得佢牙..又係佢自動請英話要請我食既..!! 何況佢份人又唔係太好o既..不過見佢咁有誠意就去囉!!哈哈哈>o<" 食完野..返我家..點知肚痛!!痛到死咁..梗係杯奶茶累事啦!!去完廁所出黎睇tv..我就飽死..唔食! 叫呀麗食....佢真係好野..咁都食得落食..唔怪得人人叫你肥妹仔啦!! 8點左右..我同佢落左去行下..傾左好多計仔.. 跟住順便去娜娜拎野比佢,,同呀娜..3個又係門口傾左1個鐘啦!! 跟住我地先走人..落到去清逸樓下..詩麗打比呀文+呀晴..(景文=我話果個令仔)2兄弟落黎飲野.. 因為住左富東4年..今次先係第2次入黎..!打比佢地..原來佢2條友係天台打緊波.. 咁我同詩麗就係樓下等左陣..佢地就來電話話..而家落緊黎..!!! 跟住我地4個就去左呀波羅買野飲...我好飽.冇買到!跟住就搵左個地方坐低! 飲下野.傾下計咁!!又見到個快餐既仔男仔就一齊左啦!!5個人係咁係度傾.. 真係比佢兄弟笑鬼死我..由其係呀晴..死爆咀..又講公司d人果d白痴野..!!總之就正爆啦!! 幾個係度雞啄唔繼...係好開心好開心。我知佢地2個唔會係好似公司D人咁樣...希望我冇睇錯人啦! 不過講真牙..呢d咁既機會都唔知以後有冇啦!!!我真係好想好想有多d呢d機會.. 大家一齊開心咁傾計..!!((景晴即係我話似方振稷果個人))*總是覺得佢\好有親切感.. 同佢一齊好舒服..傾左成2個幾鐘到啦...坐得太累..要行下..行下行下..就話送呀麗返屋企.。 我地4個行路去富東送麗麗返屋企..!!送完呀麗..我就同佢2兄弟一齊返逸東..!!!各行各路.. 今晚將會成為我好美麗好美麗既一晚..一直係度沉醉"..沉醉,,有點不能自拔。 返到家12點15分..點心知爸爸冇罵到我..真係開心死我啦!! 琴晚個心掛掛..掛既係XX...我諗..我唔會真係咩下嗎!!!訓覺果陣諗好多好多野.. 唔通我真係??或者以後大家都冇得見面.. 有些人或許只是我生命的一個轉淚點..有的是很短暫的思念// 相信日子耐了就沖淡了..我亦希望我地大家冇左"亂"絡..以後都唔好見面.. 我就可以安安樂樂..開開心心....帶著想念的離開這裡。 個心真係第一次..真係第一次感到特別難過..失落!!好愛很愛..但不敢。 寧願從來都冇認識過佢..我就唔洗咁難過..呢種感覺係第一次..會成為我永遠既第一次。 我會發著呆 然後忘記你 接著緊緊閉上眼 想著哪一天 會有人代替 讓我不再想念妳。 希望時間可以快點沖淡對你的想念。 8月29號既日記聽日先寫返啦!!!