2005 年 4 月 7 日  星期四  



(((相處難...考試煩)) 感動
 
 

發現同朋友相處有問題既時侯...我地應該選擇啞忍定係坦白講出黎呢??啞忍:又會搞到自己好煩.好唔開心’但係講出黎.又會驚大家堅持自己既理念...會再次嘈交..又變得更生疏..又冷淡!!!(d問題不斷咁重複係我腦海中..><")對於呢d問題...有時唔知點選擇..好矛盾﹜.,. 

今朝早上先勁無奈+UNHAPPY..佬如同呀皮都罵我..><"..我真係唔知可以比咩反應佢地!

今朝唔見麗麗返學...原來佢遲..仲以為佢病左添><"!!!第一堂就係上英文堂...上上下堂..miss楊又無啦啦要我地全部人起身一齊做早操..一路做..一路學英文(真係有db),,,所以我冇乜點做!!!

數學又煩啦啦!!好難好難呀!!!個腦又轉得慢..人又蠢><"..!!!考試點算呀..唯有加緊溫習啦!!!

社會堂又聽MISS顏係度講書...聽聽聽...留心聽!!!不過呢幾日有幾堂好眼訓...不過為左考試,...我會叫自己留心..唔好訓覺///要支持住...!!食完飯後..又要去練鼓..見到視藝堂果個台上面O既〝●小雞號●〞..我又諗起1信班啦..仲諗起(聖和........肥仔生.)..幾個..係台上表演 添。*唔知有冇寫漏左人呢..?*...諗諗下..又係度傻傻地咁笑起黎。唉!!!!時間過得真快...!!!不過我好想快D大個...賺多D..同媽媽去旅遊....同朋友四圍去(地方當然唔係香港啦)!要好好享受一下人生。oO

 

中文堂去電腦室做專題...個個人一早擺住D電腦..搞到我地組冇得用啵>o<" (我地得果2) ..點知1仁班d人要上堂用...所以我地2德又從電腦室落返去班房...2堂先再上去過...

放學就去秀德開會舊生會...傾去CAMP  D..!!((好想好想同秀德既舊生一齊去CAMP...希望大家都去啦!!)跟住我地就返屋企囉!!

每日一句:誰能夠划船不用漿  誰能夠揚帆沒有風向 
誰能夠離開好朋友  沒有傷感  
 
“朋友  當你離我遠去  我卻不能不感傷..。

 

 

刊登時間:2005-04-07 11:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 57
累積人氣: 46367
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed