|

2005 年 4 月 7 日 星期四
|
(((相處難...考試煩))  |
當發現同朋友相處有問題既時侯...我地應該選擇啞忍定係坦白講出黎呢??啞忍:又會搞到自己好煩.好唔開心’但係講出黎.又會驚大家堅持自己既理念...會再次嘈交..又變得更生疏..又冷淡!!!(呢d問題不斷咁重複係我腦海中..><")對於呢d問題...有時唔知點選擇..好矛盾﹜..,..
今朝早上先勁無奈+UNHAPPY..佬如同呀皮都罵我..><"..我真係唔知可以比咩反應佢地!
今朝唔見麗麗返學...原來佢遲到..仲以為佢病左添><"!!!第一堂就係上英文堂...上上下堂..miss楊又無啦啦要我地全部人起身一齊做早操..一路做..一路學英文(真係有d低b),,,所以我冇乜點做!!!
數學又煩啦啦!!好難好難呀!!!個腦又轉得慢..人又蠢><"..唉!!!考試點算呀..唯有加緊溫習啦!!!
社會堂又聽MISS顏係度講書...聽聽聽...留心聽!!!不過呢幾日有幾堂好眼訓...不過為左考試,...我會叫自己留心..唔好訓覺///要支持住...!!食完飯後..又要去練鼓..見到視藝堂果個台上面O既〝●小雞號●〞..我又諗起1信班啦..仲諗起(聖和..星..威..亮..肥仔生.)..幾個..係台上表演 添。*唔知有冇寫漏左人呢..?*...諗諗下..又係度傻傻地咁笑起黎。唉!!!!時間過得真快...!!!不過我好想快D大個...賺多D錢..同媽媽去旅遊....同朋友四圍去(地方當然唔係香港啦)!要好好享受一下人生。oO
中文堂去電腦室做專題...個個人一早擺住D電腦..搞到我地組冇得用啵>o<" (我地得果2部) ..點知1仁班d人要上堂用...所以我地2德又從電腦室落返去班房...第2堂先再上去過...
放學就去秀德開會舊生會...傾去CAMP D野..!!((好想好想同秀德既舊生一齊去CAMP...希望大家都去啦!!)跟住我地就返屋企囉!!
每日一句:誰能夠划船不用漿 誰能夠揚帆沒有風向 ,
誰能夠離開好朋友 沒有傷感 ,
“朋友 當你離我遠去 我卻不能不感傷..。
|
刊登時間: 2005-04-07 11:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|