2005 年 4 月 9 日  星期六  



今天的道路..不斷重複*(妒忌) 驚訝
 
 

今日來來回回學校同屋企都成2次啦...次次都係行路...累上加累呀..!

早上10點半返學練習...練完之後...11點幾..我就自己去左深水埗換機!!!佬如同呀皮就返左家...又要等2點15分返到怡中表演...唉,,!第一次自己一個搭車///勁無奈...好采有mp3聽炸...如果唔係真係好lonely..見到人地成雙成對..而我就自己一個...黃金未開晒鋪...跟住去左西九龍行左陣...再去返黃金...返東涌果陣(即係返怡中)..又see見到佬如同呀皮+有如..係百佳既電梯口...同佢地真係有緣..我又唔洗自己一個返學校囉!!!

哈哈..今日禮堂好熱鬧..有好多老c+同學 ..估唔到高佬同敏都有返..><"仲有低b星o既打扮好似侍應...我地非洲鼓表演既全部要都畫面...(扮非洲人..)卡卡..*又有D鋼琴既同學表演囉!!(見到佢地我就諗起大個後..我必定要好好學琴..世上冇野係做唔到既..)表完演之後返家..佬如黎左我度..我就沖梁+洗頭/佢就玩電腦...跟住過左一個鐘..又要趕返學校去理工大學表演(果陣係7點半)...皮+如+我3人同行..行行下又見到高佬+勛+敏3條友..佢地又會咁夜o既...死屎忽高佬呀(成鬼日叫我屎忽芝)   ﹏﹏今日來來回回學校同屋企已經2次啦..

成間學校好黑...好少夜晚返學校...感覺真係好唔同...等齊人我地就上車車..出現luLu...一路聽歌..一路坐車....(車上的一切..我亦忘記不了..心竟莫名其妙的酸了起來∼)去到後:;見到d小朋友好得意唷..係度跳舞!!Q___Q*坐左成個鐘先到我地學校表演..(都唔知咁早去黎做咩既..)

係表演前...我糗左(係好糗..)唔係我錯..係某某人表達得唔清楚先令到我有所誤會..果一刻..真係好想搵個洞"室"個頭埋去..早知某某人冇咁好死..叫我坐低嫁啦..!係我自己蠢...(果一剎那..我真係好僧好僧果個人..點解唔講清楚..搞到我咁糗...(呢件事..我一直緊緊於懷...無法忘記)終於表完演囉..可以返屋企囉...不過去到逸東都成11點左右囉!!我地係舊車站落車..呀皮就係果度買野食..跟住我同佬如返家..佢自己一個(因為我同佬如同樓..皮就係6逸樓).

行行下..聽到有把聲叫呀芝...本來以為係劉C雅..點知唔係..係郭寶同娜娜。跟住我如佬如就行過去同佢地吹左陣水囉!!吹果果陣..真係笑死人啦..又成Q日爆粗...寶+娜又講唔正野:比我同佬如笑 ..傾左12點左右..佢地就去買宵夜...而我同佬如就回家家囉 l ULu..返到去都成12點..好夜...!好采冇比人罵..嘻嘻 !!!!!

每日一句:是找一些東西令我妒忌+讓我難過...《有了深深的傷痕,,,就會不容易褪去!!!需要很長時間去平伏心情》....不想活在你的暗影下...我會選擇悄悄的離開

 

刊登時間:2005-04-10 01:28 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 30
累積人氣: 46340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed