呢排..我要比多d心機溫書...盡量少d玩電腦..多溫書..!!!(從今日到考試後..)要比自己有信心..大家都係唷!!
今日早上同呀君..呀皮返學.(呀皮講果d*性本善*笑死).而佬如就自己一個返...!!音公囉..!!我唔係唔想陪你..><"一早返到去..就見到國寶..仲拿埋d咩咩西米露出黎...仲比左d我試...(幾好味呀..^^!!)跟住就同麗麗夾左陣笛..
數學堂無啦啦又測驗...好采唔係好多題..(都算識識地既∼)...
中文堂仲低b..呀sir要我地盡自己能力去做晒所有工作紙..嘩...大家都好快快快...不過要我自己一個人做..就冇可能咁快就做晒...有d都係抄人地既..!!
今日電腦堂好似冇上過咁..我大多數時間用左黎做homework..!!!叮噹叮噹..叮噹叮噹!!!食飯鐘聲響起囉..!!!今日食飯好好笑..笑到我眼水出..我講左今日呀皮講過果d*善本性*比返佬羅同華華聽..((卡卡..佢地都覺得好好笑..3個又一齊係度大笑.))跟住仲衰...冇啦啦食食下雞翼..隻雞骨唔知 點解冇啦啦"碰到我個鼻"定係"叉左落去"...!!又笑足我成幾分鐘...華同羅以為我笑佢地...講返雞骨呢件事比華同羅聽...又可以3個一齊餐傻.**
音樂囉..!!考試囉...!!!我地係第一組..哈哈..我覺得都幾ok呀...整體黎講..都算滿意..!!!最記得係...*鄧浩鋒..拿住個死人結他..又唔識彈..d音又唔準又唔岩音..個樣又onon地..仲有..(敏佢話唔唱歌...轉頭拿住支咪=.=)...勁低b..聽佢唱歌仔...真係好搞野...哈哈哈..其實難聽就真....仲有好多時間剩..所以有d組可以出多次...6影..
英文堂...冇咩好講...放學就同佬羅搵miss鄧去搞個印象派project...最於都係搞唔掂...跟住就去左秀德開會..
感謝人名單: 佬羅+華華
佬羅..成個印象派project都係你自己一個人做晒...真係有d過意唔去..所以聽日我地要出黎報告..所以我地要比心機..講好d...唔好晒左佬羅一番心機...(辛苦晒..啦.......佬羅同學...)
華華...今次既數學考試...我就靠晒你嫁啦...你一定要幫我..教我數學..^^***(我知你一定會..!一齊努力)