|
馮淑君,生日快樂!~
今朝訓到9點
之後0930出去番school上童軍
全個童軍番得個幾個女仔
阿3同阿k又唔番
得番我一個
咁講完野就上去e107
咁上到去
佢地係到講埋哂d無聊既野喎
咁我就扮哂聽咁啦
之後佢地又搵人出去做
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
咁就搵左幾個男既出去做啦
咁之後佢又話要個個都要玩喎
咁我咪玩囉
點知有2個人不停係到唱
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
咁玩完之後就去左整果d咩鬼野喎
咁本身佢地話唔洗攞野
但係我諗諗下
我1200要走出去沙田喎
咁我咪拎埋囉
之後我同Kelvin講
佢問我係咪次次都係要1200走
之後我話唔係
咁佢話"你走啦"
咁之後我咪走囉
行到去一個
可以坐到73a既stop到等
等.............
等左15分鐘先有得上車
上完之後我呀媽同呀妹出左黎
咁咪同我一齊食野啦
之後我叫埋cherry同我地一齊
食完野
我地一行4條友
走左落去jumpin crm u.s.a
本身諗住只係換2個sweet既
但係比我呀媽既eye睇到
有tamagotchi
咁佢問我換唔換
我係個心到諗
如果我係到唔換
我可以去大中到換
但係我又唔知有冇喎
咁我咪換埋囉
我30分鐘之前仲整緊佢
但係30分鐘之後
佢做左bb啦
之後玩完咪番home啦
去到tai wo
我呀妹話想去大中
之後問下我想唔想
我話是但啦
之後佢話
咁呀,我地by 的士去啦
去到0530
之後我呀媽話去buy野番home食
之後佢話食完野去swimming
swim到0910
番home
之後睇tv
玩電腦同打日記
今日都過得幾好
|