今日訓到11點幾先起身(10點幾比行雷嘈醒左,但係又訓番)
之後11點30就同呀妹玩keroro既棋
玩到12點到啦
就搭火車去city one
之後去左上課啦
咁我第一次見果個teacher呀嘛
佢又唔知佢自己fat喎
仲要wear一d佢自己好唔岩既cloes
咁上完之後去左食飯啦
我本身諗住食完飯去行沙田既
但係之後冇行到
就行左去大中
之後仲去左"冇x樂園"到
換左d野囉
點知番home果時
鬼咁大rain喎
咁咪食dinner囉
食完咪睇下tv
打下電腦咁囉
咁又過左一day啦
今日真係太太太太太太太無聊啦 |