今日大家真係踢得好好, 我打呢篇日誌係想總結番過去同計劃下未來既.
乙組既陣容而家已經落實左, 相信大家今日都感受到自己既威力.
當然, 防守係我地最大既問題; 希望大家可以積極同樂觀去面對呢個事實. 老實講, 我地隊波根本無人識打後, 我只可以搵d較有潛質同埋進攻線未用得盡既球員把關. 所以大家一定要體量佢地(包括原本打翼既joey同達, 打中鋒既志明, 由中一被人迫打中堅打到而家既文豪, 臨時加入既子恆同埋最近大有進步既再堅同柱仔). 前面攞失一球波後防永遠要硬住頭皮去幫大家補救, 後面攞失一球一球可能會被人埋怨一個星期. 大家一定要支持後防線, 既然知道後防做唔到完美, 前面果d就跑多兩步幫手補救la!
因為我星期三要上coach course, training會改係星期四, 地點都係天秀足球場, 時間係5-8pm, 大家可以再早少少到warm up下個場先. 缺席既, 我會有處分(輕則扣獎分, 重則無獎拎).
我再重申一次, 你地今年個排位真係超好踢. 我地要去到決賽先有機會對到真正屈機既4大強隊(包括多屆冠軍既方中, 之前同組既地主元中, 天水圍既sports一哥天循, 同埋初賽都係全取9分, 只失一球既青中).
下場會對陳震夏/商中, 估計佢既中場線同後防線會比可道更壓迫, 我地既進攻球員一定要練多幾課, 夾多幾次.
由開學到而家, 你地既隊友顏乂, 江聰同隊長一直為我地付出左好多, 佢地成日提議一d對隊波有改善既提議, 希望大家可以學習佢地幾個對足球隊既熱心.
p.s. 如果你地星期四想踢完波再吹水可以一齊去食飯, 不過呢個睇大家la! |