今日o係12點就學長笛喇∼
今日係最後一堂∼
所以特別開心囉∼︿︿””
之後上完堂∼番到屋企∼
換埋衫∼就同鵬鵬,峰峰一齊出cwb喇~
其實我同鵬鵬今日係陪峰峰出去買暑期作業~
唉...不過好早走呀~
因為峰峰個呀ba ba要佢即刻番歸呀...慘慘.\/^\/
之後我就同鵬鵬去海怡啦~
仲叫埋婆婆tim~
哈哈~海恰爆大風呀
好好玩~~~
其實我地諗住叫埋軒架~
但佢訓左覺.......
跟住就同婆婆去西村搭車~
番到屋企都7點喇