歡迎來到我的布落格~~
jeff2010
暱稱: 雀巢
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考試.....
記性的重要性
人生中的第一次
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 9
今日人氣: 14
累積人氣: 757
2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


考試..... 鬱悶 分類: 未分類

今次考試真係超差,

炒左兩份卷,

中文閱讀同綜合,

而且綜合仲係超低分...

睇黎都係要補下中文先得,

你話補蕭源好定張恩恩好呢?

但係今次英文就好左好多,

reading     37/62

writing     75.2/100

listening   85/98

speaking  18/24

而數學就.....過得去啦,

Physics就好差,

但係合格,

Chem就ok啦,

因為聽講好似好多人唔合格,

Bio就好唔抵,

差0.8分先上到頭十,

我發覺我long question 有好多careless mistake,

起碼有4.5分,

唉~~

而econ今次就冇可能滿分了,

因為mc得26/30,

全級得第9,

唉~~

都唔知今次會趺幾多名,

but 希望keep 住第6啦.






訪客留言 (返回 jeff2010 的日誌)


alfalfmaxmax 於 2009-02-18 09:32 PM 發表:
Wakakak串嘴xD???
今次考第6...雖然我知你想嬴陸善俊..
但係..好難啵A_A!!
加油吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOlly 於 2009-01-23 09:20 AM 發表:
飛飛加油呀!!
下次再努力d=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]