成年冇打過日誌....係咁既..因為上年要會考...爆溫成年書...搞到虧虧地...好彩有18分升到中6....成績如下:中(LEVEL3) 英(LEVEL2) 數B 附加數C 物理B 化學C 生物D
qooza好似多左好多新功能..仲有得搜尋同校朋友....正!!!!!!!!!!!
我一時會打中文..一時會打英文...如果打英文錯GRAMMAR..請多多提點!!!!!!!