今日起身, 感覺好好多,
都差唔多完全好返lu~
原本我可以睇一集海賊王先返學,
可惜檀travian用左好多時間,
唔夠時間去睇一集...
返學, 落超級大雨, 無視呢種天氣
繼續行我ge路去返學~返到去, 佢地都返晒黎,
得韓魚遲過我, 佢系咪擱淺呀? 落雨有水wow,
佢唔系應該游得快d, 早d返黎架咩?
今日系一年大事回顧, 原以為好無聊, 但系都ok ge~
問答, 我只系舉左兩次手, 咁都揀到我答, 勁!
可能系羽毛球訓練有素, 睇住學手會會長個嘴, 佢一開口, 即刻舉手! (壓韻~)
我無過要獎品, 想玩下姐...不過佢俾得我, 我就唔客氣咁收左佢啦~
個袋都好有用, 之前個d袋都穿晒一個個窿, 宜家有得用新ge~
跟著到老師玩大電視... 我發覺徐sir D英文好人麻麻地...
林sir一出埸, 全堂哄動, 不愧為學生心目中ge「偶像老師」,
真系受歡迎架姐~ 佢超友善, 我跟過佢一次, 都覺得佢超好人,
希望下年可以俾佢教啦~
跟著, 放學, 返歸...今日siu_軒又無搵我...佢話聽日系rm3等我,
佢應該會到掛~
今日好悶, 狂系度打PS2, 海賊王都睇得少左...(因為成日load唔到 or load得好慢 or load load 下個網業熄左)
打PS2, 有關打極都打唔過, 激死我, 我打落張sofa到, 好大聲「樸」一聲,
好采無俾我打爆張sofa...
打到食飯, 就唔玩至, 食完, 再打多陣,
跟著睇海賊王...
宜家要去刷牙啦, 打住咁多先...
文章分類: 未分類
2008-07-08