Zero 

 
 
 
 
 
 
人氣:23815

2008 年 7 月 8 日  星期二 【雨天】
 鬱悶 2008-07-08

今日起身, 感覺好好多,

都差唔多完全好返lu~

原本我可以睇一集海賊王先返學,

可惜檀travian用左好多時間,

唔夠時間去睇一集...

返學, 落超級大雨, 無視呢種天氣

繼續行我ge路去返學~返到去, 佢地都返晒黎,

得韓魚遲過我, 佢系咪擱淺呀? 落雨有水wow,

佢唔系應該游得快d, 早d返黎架咩?

今日系一年大事回顧, 原以為好無聊, 但系都ok ge~

問答, 我只系舉左兩次手, 咁都揀到我答, 勁!

可能系羽毛球訓練有素, 睇住學手會會長個嘴, 佢一開口, 即刻舉手! (壓韻~)

我無過要獎品, 想玩下姐...不過佢俾得我, 我就唔客氣咁收左佢啦~

個袋都好有用, 之前個d袋都穿晒一個個窿, 宜家有得用新ge~

跟著到老師玩大電視... 我發覺徐sir D英文好人麻麻地...

林sir一出埸, 全堂哄動, 不愧為學生心目中ge「偶像老師」,

真系受歡迎架姐~ 佢超友善, 我跟過佢一次, 都覺得佢超好人,

希望下年可以俾佢教啦~

跟著, 放學, 返歸...今日siu_軒又無搵我...佢話聽日系rm3等我,

佢應該會到掛~

今日好悶, 狂系度打PS2, 海賊王都睇得少左...(因為成日load唔到 or load得好慢 or load load 下個網業熄左)

打PS2, 有關打極都打唔過, 激死我, 我打落張sofa到, 好大聲「樸」一聲,

好采無俾我打爆張sofa...

打到食飯, 就唔玩至, 食完, 再打多陣,

跟著睇海賊王...

宜家要去刷牙啦, 打住咁多先...


文章分類: 未分類
« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | »

 

個 人 資 料


暱稱: Jeffery
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
日 誌 分 類
全部 (175)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed