| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 9 日 星期一 |
小鼠你在哪?  | 分類: 未分類 | 我隻小鼠唔知走左去邊到
由朝早起身到而家都冇留意....
點知一發覺果時已經太遲 T^T
唔知係話小鼠聰明定係笨好呢??
今晚我一定要搵番小鼠....

| |
2009 年 11 月 1 日 星期日 |
| 生日... | 分類: 未分類 | 今日生日,,,都係平平凡凡咁過,,
是關真係唔知做啲咩好 = v=''
五點鐘左右落街四圍行左陣,,,
同衰媽係腥SmS
今日都係諗唔到野打,,
都係放啲MJ片上尼
今年我既生日願望就係........ P.S.講左就唔靈嫁嚕
Michael Jackson - They Don't Care About Us
| |
2009 年 10 月 30 日 星期五 |
| 2009-10-30 | 分類: 未分類 | 唔經唔覺又到星期五既夜晚,,
今晚可以玩夜啲 聽日可以遲起啲
Yo,,話說今日放學好趕咁去大中既
龍貓村,,幫小鼠買新既轉轉輪.....
不過又好似買大左=3=''
向生日倒數兩日,,
估唔到今年我生日會係星期日
Ha Ha 之前既生日都係番學日
今年居然放假
最近迷上MJ,,
| |
2009 年 10 月 25 日 星期日 |
| 2009-10-25 | 分類: 未分類 | 好耐都打過BLOG呢,,
通常都係唔知打啲咩好 先唔打,,
今日都係得個悶字,,放假又係悶
番學都係悶 到底仲有咩可以做呢?''
星期一又係放假
好HER呢
琴日呀皓陪我出上水
搵隻11年前既面具公仔
都係得個吉,,,話晒都咁耐
冇咩可能搵得番"面具卡恩" | |
2009 年 10 月 7 日 星期三 |
悶  | 分類: 未分類 | 今個星期既英文堂終於係今日開始...
期實又唔係話太難頂既...係功課多啲姐
星期五又要默書了
日日上堂發呆..再唔係發白日夢
我一定要番D班
番到屋企都唔知做咩好...
出街又係四圍行 屋企又係對住部電腦
發呆.... | |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|