| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 4 日 星期日 |
| 悶.. | 分類: 未分類 | 都好幾日冇打過日誌嚕
可能,,真係諗唔到打咩好=3=''
琴日,,朝早去飲荼
叫左好多野 但係又冇食到Ha Ha
跟住好不自覺地去搵呀皓
都係四圍遊 一路都冇野既
但係去到碧湖果時就見到班女仔
係到攞住啲金魚,,問我要唔要
跟住就話唔要,,,佢地就,,,,,,,,
總之就忙左成日 = V=''
夜晚更加無聊
去華明諗住玩下 點知比啲保安趕
今日...係屋企睇怪談 訓教 訓左成日
| |
2009 年 9 月 30 日 星期三 |
2009-09-30  | 分類: 未分類 | 終於到星期三既晚上
是關聽日放假,,,可以訓夜啲
點解間學校唔放埋星期五呢??
星期四直接放到星期日就好嚕 =v=''
好多點解....
今日上埋啲堂都好悶
幾乎得YY果堂可以訓教
點知都係要抄個Si啲野
搞到想訓都冇得訓
講起個Si就把幾火 ...
成日話我字體草率
叫我重抄多次 真係痳煩
我啲字已經比班上某幾位好得多
總之今日就悶悶悶
星期五仲要默英文
都唔知點搞好....唉 =口='''
好想番D班啊 | |
2009 年 9 月 23 日 星期三 |
呼....  | 分類: 未分類 | 今日,,,番學果時都係驚家喬打我=3=''
但係點知由肥仔口中得知完來家喬冇嬲.....
簡直鬆一口氣....呼''''''
點知.....話咁快又到英文堂.....
同之前一樣....都係功課 功課 再 功課
點知中文堂仲煩 = =''' 聽個咀炮轟左成個鐘
放學同家喬一齊番屋企果時.....
家喬打左個電話比佢啊媽
跟住就冇出聲....果陣幾驚 =V=''
到粉嶺果時....家喬突然話自己諗通左
是福不是禍 再鬆口氣.....
番到屋企...第一時候簡係做功課
讀中學幾年都係第一次話要做功課 =3=''
仲係要帶番屋企做,,,,真係 痳煩
做左成兩粒鐘....真係.....手到殘
好在做果時有衰媽同我傾MSN  | |
|