jeffhardyX
暱稱: `家昇★
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-03-03
2010-03-02
2010-02-06
2010-02-04
2010-01-28
網站好友
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 202
今日人氣: 3
累積人氣: 505
2009 年 10 月 4 日  星期日 晴天 


悶.. 分類: 未分類

都好幾日冇打過日誌嚕

可能,,真係諗唔到打咩好=3=''

琴日,,朝早去飲荼

叫左好多野  但係又冇食到Ha Ha

跟住好不自覺地去搵呀皓

都係四圍遊  一路都冇野既

但係去到碧湖果時就見到班女仔

係到攞住啲金魚,,問我要唔要

跟住就話唔要,,,佢地就,,,,,,,,

總之就忙左成日 = V=''

夜晚更加無聊

去華明諗住玩下  點知比啲保安趕

今日...係屋企睇怪談   訓教 訓左成日

 



2009 年 9 月 30 日  星期三 晴天 


2009-09-30 疲倦分類: 未分類

終於到星期三既晚上

是關聽日放假,,,可以訓夜啲

點解間學校唔放埋星期五呢??

星期四直接放到星期日就好嚕  =v=''

好多點解....

今日上埋啲堂都好悶

幾乎得YY果堂可以訓教

點知都係要抄個Si啲野

搞到想訓都冇得訓

講起個Si就把幾火 ...

成日話我字體草率

叫我重抄多次  真係痳煩

我啲字已經比班上某幾位好得多

總之今日就悶悶悶

星期五仲要默英文 

都唔知點搞好....唉 =口='''

好想番D班啊



2009 年 9 月 23 日  星期三 晴天 


呼.... 疲倦分類: 未分類

今日,,,番學果時都係驚家喬打我=3=''

但係點知由肥仔口中得知完來家喬冇嬲.....

簡直鬆一口氣....呼''''''

點知.....話咁快又到英文堂.....

同之前一樣....都係功課  功課 再 功課

點知中文堂仲煩 = =''' 聽個咀炮轟左成個鐘

放學同家喬一齊番屋企果時.....

家喬打左個電話比佢啊媽

跟住就冇出聲....果陣幾驚  =V=''

到粉嶺果時....家喬突然話自己諗通左

是福不是禍  再鬆口氣.....

番到屋企...第一時候簡係做功課

讀中學幾年都係第一次話要做功課 =3=''

仲係要帶番屋企做,,,,真係  痳煩

做左成兩粒鐘....真係.....手到殘

好在做果時有衰媽同我傾MSN