
2009-11-23
放假日 .
何榆鳳你幾好嘛?想念你
感情收在心中.珍惜曾經一起經歷過的=]
看了你日記 得悉你一切還好=]=]
梓敏,我長期性地update你的facebook和xanga.
抵唔抵讚 ?=]
狄嘉仔仔,我地幾時成行?等到頸都長=V=
馮嘉仔你點呀返學返成點=]
lamyuenwah miss you all!!!!!
[天氣很涼我的手很冰凍xD]
如果有朋友問我 你份工而家做咩架
我會答 文職文職同文職
同第一份工作比較 是在勞動力方面.
不過我還不習慣
始終兩年跟兩星期比較 始乎還差得很遠
但我會努力喇 最多應承你地轉工講你地知xDDDDD
唔知咩原因 有點期待聖誕 喂!
梁狄嘉梁梓敏馮嘉我地幾時一齊去睇燈飾..?
其實我恨左好耐去睇燈飾 .. 無人陪我呀 .
你地唔會咁衰剩下我既對嗎 xD=]
點解無何小姐份?因為要睇下有無人約佢囉哈哈哈哈哈
最近情緒不算穩定 ...... 完xd
你睇你睇 lamyuenwah會學識讓自己長大多一點=]
[ 和你談戀愛 好不容易 我一舉一動 不能大意 只怕討不到你歡喜]
|