致電你恐怕不方便 但是其實我想約見
掛念你所以想通電 但是其實更想看見
好想話比男朋友知我的心情就好似以上兩句.
是正面黎架:-)
思念都可以是幸褔。是我呢兩日有新體驗的感覺哈哈
希望他玩得開心~~~~
今天上班一點都不順利真是...
收錯錢.無Mark trial.
頹.仲流左兩滴淚
真係兩滴.因為無時間再流.哈~
我知道是一種經驗。
每次失敗都是一種經驗。
每次做錯野都是一種經驗。
有好多事好多無謂的感覺.無需要再提喇:-)
別人包容了.何不努力做返好!
放工又是個乖孩子!
放工就告訴自己又一日!
聽日跑數!我要做個勁既sales!!!!!!!!!加油!
仲有我年紀小比人欺負真係想大叫...
行動證明!
不知道暑假之後會點.但就用暑假去努力吧!
九月啊~一個期限!
回家真好。
真是打從心底裡的說話。
鍾意吃豆腐花鍾意睇報紙鍾意hea.鍾意聽歌。
7-11西班牙八達通好吸引..好想買..
唔係上星期先增值了八達通我一定會去買..
忍啊!哈哈!
是一種成長 我沒有再沉溺了 很好。
很想成功做到果樣野。
好多阻礙但我要努力衝破.
邊個發明銀行轉帳呢樣野出黎.......(下刪十多行哈哈)
還有 好想搵兼職! 唔夠錢用.....
何小姐你要記得約了我:-)
太包容會縱壞了我知道嗎
|