something change. but it's OK. i can control ;-) 有些事就如此的諷剌.又如何 ? 算吧 放開點吧。 問心?十萬句粗口 ! 超! 要好啊你們都. 梁狄嘉我無左你陪我打波好慘架 你快D K.O你D野啦哈哈 仲有快D好返唔該 何小姐你呢 馮小姐你呢 大家都要撐過面前既難關 包括我. OK 我會OK :-)