考試以經考左3日la.....
仲有4日就考完la.....
d fd金日攞成績表,,當然有好冇吾好la....
不過我吾想d成績好似fun咁,,我打死到要讀咪個f.5佢
雖然我們沒有什麼值得回憶的地方
但我會記住你 願一世絕未遺憾
希望你以後可以過得比我更快樂,,我們有緣的一定會再見的
在我的生活當中最好的人永遠就只有你1個,,誰也不能代替你的位置
希望你能明白我的意思
我想說我永永遠遠都會等著你,,值到你出現為此黃偉x(ryan)
你若然一天 回頭起點 願忘記舊日誰 教我絕望至死
求你認句不對
|