2005 年 12 月 31 日  星期六


克人憎0既人...

以下0既係五大克人憎

1.牙女麻(打人&罵人狂魔)

2.1B 0既葉佩琳(一開始己經唔順眼)

3.1B 0既林慧瑩(本來好fd,不過而家憎佢)

4.1B 0既李介琳(0係IT室突然過黎,懶熟)

5.1C 0既譚芷詠(小學仇人,花名:譚屎X)

憎恨以上0既人!!!!!!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2005 年 12 月 31 日  星期六


●﹏可能你心中跟本沒有我這個【無聊人】吧]*|||

。。。◢█◣◢█◣。。。
。。。██████。。。
◢█◣◥████◤◢█◣
 ███◣◥██◤◢███
◥███◣◥◤◢███◤
◢███◤◢◣◥███◣
███◤◢██◣◥███
◥█◤◢████◣◥█◤
。。。██████。。。
。。。◥█◤◥█◤。。。

●﹏ 可 能 你 心 中 跟 本 沒 有 我 這 個 【 無 聊 人 】吧 ]*|||

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2005 年 12 月 22 日  星期四


Happy birthday~~

今日去左星光大道表演~~

好凍牙..........

表演成粒鐘也

今次隔離仲要有個肥婆

真係死比你睇.....

之後去左食泰國野

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2005 年 12 月 20 日  星期二


今日都痴線嫁!!!

D人個腦都有問題架~~

今日放左學之後,同主席落左操場食野

跟住上返班房.........

文豬突然之間0係門口出現

之後一齊畫黑板.........

畫畫下,隻死豬痴左線!!!!!

開始用擦黑板0既毛巾黎掟我喎

我用番D粉筆掟佢

開始左第一次1F大戰 =.=''

之後,大家件校服都.............

跟住,返到屋企,比牙 女麻 話~~

因為遲D去星光大道表演時,要著住去

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2005 年 12 月 19 日  星期一


今日......

今日差少少就遲到牙=.='',好彩真係差5分鐘~~

跟住呢................

到左lunchtime,食完飯之後,0係到同D同學一齊做數

未做完........

不過都要去IT室考打字

差唔多到我地個時..................

個老師話無時間比我地考=.=''

車.........去死啦~~

等左成10分鐘先話無時間

之後,文豬比人叫左去睇教育界心埋醫生=.=''

文豬話自己不嬲都係有少少讀寫障礙

做左成6.5年同學,都唔知

好失敗牙我~~

放學之後,我同D同學一齊留0係班房玩

玩到痴左線=.=''

0係到玩黑板=.=''

我比人改花名牙~~

比人改左做 'Chiling' =.=''

因為個名.........=.=''

我就因為個名,但係小明明就係因為身材

論身材就當然係小明明啦~~

而班長0既第2個花名被級會副主席爆左出黎

就係 '潔潔' 牙

有D似洗衣粉牌子

潔潔牌洗衣粉,與某牌子洗衣粉比較

~實驗証明~

一模一樣

=.=''

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


jennifer9312
暱稱: ★×*-Ying..↖
性別: 女
國家: 香港
最新文章
唔要la...
To::MK7...
我永遠都會憎死你!!!!...
好耐無見...
再見亦是朋友??
文章分類
全部 (24)
心聲... (2)
未分類 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed