2005 年 12 月 31 日 星期六  |
克人憎0既人...  |
以下0既係五大克人憎
1.牙女麻(打人&罵人狂魔)
2.1B 0既葉佩琳(一開始己經唔順眼)
3.1B 0既林慧瑩(本來好fd,不過而家憎佢)
4.1B 0既李介琳(0係IT室突然過黎,懶熟)
5.1C 0既譚芷詠(小學仇人,花名:譚屎X)
憎恨以上0既人!!!!!!
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 12 月 31 日 星期六  |
●﹏可能你心中跟本沒有我這個【無聊人】吧]*|||  |
。。。◢█◣◢█◣。。。
。。。██████。。。
◢█◣◥████◤◢█◣
███◣◥██◤◢███
◥███◣◥◤◢███◤
◢███◤◢◣◥███◣
███◤◢██◣◥███
◥█◤◢████◣◥█◤
。。。██████。。。
。。。◥█◤◥█◤。。。
●﹏ 可 能 你 心 中 跟 本 沒 有 我 這 個 【 無 聊 人 】吧 ]*||| |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 12 月 22 日 星期四  |
Happy birthday~~  |


今日去左星光大道表演~~
好凍牙..........
表演成粒鐘也
今次隔離仲要有個肥婆
真係死比你睇.....
之後去左食泰國野 |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
今日都痴線嫁!!!  |
D人個腦都有問題架~~
今日放左學之後,同主席落左操場食野
跟住上返班房.........
文豬突然之間0係門口出現
之後一齊畫黑板.........
畫畫下,隻死豬痴左線!!!!!
開始用擦黑板0既毛巾黎掟我喎
我用番D粉筆掟佢
開始左第一次1F大戰 =.=''
之後,大家件校服都.............
跟住,返到屋企,比牙 女麻 話~~
因為遲D去星光大道表演時,要著住去 |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 12 月 19 日 星期一  |
今日......  |
今日差少少就遲到牙=.='',好彩真係差5分鐘~~
跟住呢................
到左lunchtime,食完飯之後,0係到同D同學一齊做數
未做完........
不過都要去IT室考打字
差唔多到我地個時..................
個老師話無時間比我地考=.=''
車.........去死啦~~
等左成10分鐘先話無時間
之後,文豬比人叫左去睇教育界心埋醫生=.=''
文豬話自己不嬲都係有少少讀寫障礙
做左成6.5年同學,都唔知
好失敗牙我~~
放學之後,我同D同學一齊留0係班房玩
玩到痴左線=.=''
0係到玩黑板=.=''

我比人改花名牙~~
比人改左做 'Chiling' =.=''
因為個名.........=.=''
我就因為個名,但係小明明就係因為身材
論身材就當然係小明明啦~~
而班長0既第2個花名被級會副主席爆左出黎
就係 '潔潔' 牙
有D似洗衣粉牌子
潔潔牌洗衣粉,與某牌子洗衣粉比較
~實驗証明~
一模一樣
=.='' |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|