2005 年 12 月 18 日  星期日


今日提早慶祝...不過...................

今朝早9:00起身

10:00個F.5姐姐黎同我補習,補到12:00

之後,同 女麻 女麻 去大快活到食lunch

食完之後,同 女麻 女麻 去左美心到扲蛋糕

因為我地選擇左今日黎做冬&慶祝我同姑媽0既birthday

跟住,我同D親戚一齊食飯

個衰 女麻 淨係理我D表姐,搞到我連工人都不如

唉.......................

算啦,心淡~~

佢明知我夾唔到,都唔幫下我

當我透明,慘................

所以今日本來有八樣 食送 ,我淨係食左D菜&燒肉=.=''

好心淡..........

你話0係學校唔happy,都有屋企人關心

但係.............

唉................

跟住,食完飯之後,我先可以去食下D排骨&雞

好慘牙!!!!!!!!!!!!

我好似D工人牙!!!但係坐0係我隔離0既係我牙叔0既工人=.=''

不過佢都好過我=.=''

之後,去睇個哈利波特

好似都做過好多次,但係都係好好睇~~

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2005 年 12 月 14 日  星期三


好煩呀!!!

今日放學個時,諗住上去音樂室練歌

跟住我上個時, ms chen叫左D同學出去

因為某D事ga, BB突然之間唔知點解喊

呢次係佢0係2/12之後,佢第一次0係學校喊呀

慘慘......

今日返完歌詠之後,牙媽黎接我

之後我地一齊去食野

食完之後,牙媽突然之間話想我轉校

下=.=''' 好驚訝!!!

點算呢?

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2005 年 12 月 13 日  星期二


無無聊聊又一天

今日文豬同Eugenia又嘈啦...

你地做唔成fd都唔好做仇人啦

我唔想見到咁牙~~

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2005 年 12 月 2 日  星期五


unhappy~~

鯨魚,kara,嬋,明明姐,sun sun姐,正副班...

Everybody, don't cry~~

今日 0係school到打邊爐~~

本來好happy~~

但係..................

當我地食到7點時

主席&正班cry( 因為kara要去英國 )

之後鯨魚,嬋,明明姐& sun sun姐一齊跳隻舞to kara

跟住miss chen叫佢地入去家政室

之後又有叫佢地表演給kara睇~~

跳跳下,阿嬋&小明明突然之間cry~~

開始傳染給全班

miss chen 叫我地祈禱

祝kara一路順風

祈祈下禱D同學又cry~~

之後大家一齊去冼手間冼面

又cry~~

唉......

我諗有D同學 0係個心到喊緊~~

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


jennifer9312
暱稱: ★×*-Ying..↖
性別: 女
國家: 香港
最新文章
唔要la...
To::MK7...
我永遠都會憎死你!!!!...
好耐無見...
再見亦是朋友??
文章分類
全部 (24)
心聲... (2)
未分類 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed