2005 年 12 月 18 日 星期日  |
今日提早慶祝...不過...................  |
今朝早9:00起身
10:00個F.5姐姐黎同我補習,補到12:00
之後,同 女麻 女麻 去大快活到食lunch
食完之後,同 女麻 女麻 去左美心到扲蛋糕
因為我地選擇左今日黎做冬&慶祝我同姑媽0既birthday
跟住,我同D親戚一齊食飯
個衰 女麻 淨係理我D表姐,搞到我連工人都不如
唉.......................
算啦,心淡~~

佢明知我夾唔到,都唔幫下我
當我透明,慘................
所以今日本來有八樣 食送 ,我淨係食左D菜&燒肉=.=''
好心淡..........
你話0係學校唔happy,都有屋企人關心
但係.............
唉................
跟住,食完飯之後,我先可以去食下D排骨&雞
好慘牙!!!!!!!!!!!!

我好似D工人牙!!!但係坐0係我隔離0既係我牙叔0既工人=.=''
不過佢都好過我=.=''
之後,去睇個哈利波特
好似都做過好多次,但係都係好好睇~~

|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 12 月 14 日 星期三  |
好煩呀!!!  |
今日放學個時,諗住上去音樂室練歌
跟住我上個時, ms chen叫左D同學出去
因為某D事ga, BB突然之間唔知點解喊
呢次係佢0係2/12之後,佢第一次0係學校喊呀
慘慘......

今日返完歌詠之後,牙媽黎接我
之後我地一齊去食野
食完之後,牙媽突然之間話想我轉校
下=.=''' 好驚訝!!!
點算呢? |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 12 月 13 日 星期二  |
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
unhappy~~  |
鯨魚,kara,嬋,明明姐,sun sun姐,正副班...
Everybody, don't cry~~

今日 0係school到打邊爐~~
本來好happy~~
但係..................
當我地食到7點時
主席&正班cry( 因為kara要去英國 )
之後鯨魚,嬋,明明姐& sun sun姐一齊跳隻舞to kara
跟住miss chen叫佢地入去家政室
之後又有叫佢地表演給kara睇~~
跳跳下,阿嬋&小明明突然之間cry~~
開始傳染給全班
miss chen 叫我地祈禱
祝kara一路順風
祈祈下禱D同學又cry~~
之後大家一齊去冼手間冼面
又cry~~
唉......
我諗有D同學 0係個心到喊緊~~
 |
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|