琴日番到屋企,,
先發現留左袋P.E.衫係學校!! 
跟住,, 打電話番學校,,
果個人話要見校長先拎得番!! 
今日我recess去搵佢,,
佢見緊學生,, 唔得閒!!
校務處果個人叫我lunch黎!! 
咁我咪lunch早d番黎搵佢lor ~
點知?? 佢係hall底睇緊果個唔知咩活動!! 
我就去搵副校la ~
佢話: "校長之前唔係講左唔可以放學扮野係課室架咩??"
我果陣勁無奈!! 我唔小心姐,, 又唔係特燈既!! = =
佢又話: "你試下ai下校長,, 佢可能會俾番你既!!"
佢冇野呀?? 
要我ai肥sa,, 下世la ~
d人又嗌我放學去搵佢!!
好la ~ 到左放學喇 ~
佢又話校長走左,, 去左開會!!
果隻死人肥sa有冇咁多野做呀?? 
好憎果死八婆sa呀!! 
**佢聽日得閒喇掛?? 
|