今日嘅英文功課好多呀!!!! >3<
好心佢啦! 病咗就唔好返學校啦~~~~~~~~~
現家係豬流感高峰期,重返去
想我地病咩 學校已經有學生證實咗有豬流感
佢重比禁多功課....... 想做死我地咩
聽日重要數學小測 唉...............
壁報重味做好...... 加上老師已經吹我快d整
我已經舊煩嫁啦!!! 現家重煩上加煩!!
唉..............
今日冇人陪我出街
真係好悶呀!!!
本身今日係去阿雞屋企整蛋糕嘅
因為阿雞唔得閒
所以就算數啦!!!!!!
最近老師同我地講話有個交流團, 我拉咗嘉褀姐陪我參加
不過因為有好多人參加 加上要填表同作文 所以唔參加啦!!! 最多旅行日就去X X X郊野公園 年年都係去郊野公園 真係好悶呀!!! >3<