番到學校就即刻俾人話,,,,,俾關sir係咁o係到話,,,
話完個個又話第二個,,,真係討厭,,,,好煩!!
關sir只係掛住佢自已既面子,,,,話到有人喊tim~唉............
仲要俾人罰小息,,,罰企wor......好累呀!!
,,,,到左lunch time,,關sir話要1:15落到去班房,,,
我同19要上7樓尹老師,,我地同關sir講,,
好彩無俾關sir話姐,,不過真係好驚,,,好驚,,,..驚俾關sir話...........
到左lunch time...咩都無食過,,水都無飲到,,,,,,,唉,,,,,,,
你估我唔想食架咩??果個Miss話要快Dwo~如果唔係記過,,,,,,,,,
常日都話記..記..記..,,,,,,好煩!!!
到左就黎上英文堂,,,,嘉琪同我講,,佢唔開心,,,,
我問點解,,佢無答我,,我諗係咪我既問題呢??
雖然佢無講到,,不過我覺得係~
所以英文堂好唔開心,,,仲要喊左出黎,,
不過無咩人見到姐,,,hoho~不過總之就唔開心啦!!唉,,,,,,,,,
到我番到屋企,,嘉琪同我講:佢自已唔開心,
係因為第二D野wor~好彩.,,,唔係我既問題!!!!!
如果你睇到我既日記,希望你唔好咁唔開心啦!笑番啦!笑笑笑
分類: 未分類 |