今日10:30a.m起左身,,,無咩野做,,
食完野就係到做功課,,,做呀,,,,做.....好叻呀!!!
越做越累!!!!kaka~~
3幾點同7&Ronnie出街....
本來諗住買唔知咩,,,不過睇唔o岩.所以走去買家政D野,,
買完野之後,,,我地去食糖水,,
諗左勁耐都唔知食咩,,,最後都叫左一碗叫做"芒果西米露",,
都幾好味haha~
我同7一齊食.,,,,我地叫左又唔食,,,係咁係到笑...笑...
=.=最後都食左啦!!!!
跟住去左行杏花村,,,,Ronnie一路行一路講"鬼",,
赫到張夢詩三魂唔見7拍,,,,'紅色衫既鬼"kakakaka~
去到杏花村,,,就係到行,,,講下野,,笑下咁啦!!,,,,,
跟住我地臨走前,,,我同Ronnie企埋左,,7就話我同佢拖手,,,,
我地無呀!!!!!!!只係隻手"hi"到大家咋!!,,,,,,
跟住7係到呻吟....佢又話埋我呻吟tim ar!!!=.=
今日好開
呀!!!!!Happy!!!!
分類: 未分類 |