jenny1438 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
)./"●_..×'經歷過風浪而堅立不倒的才是真愛●'+”\\
愛情要用:真愛*體諒*包容*關心*支持*信任*耐性
      才是真正的愛情
我 的 資 料

暱稱: 係婆
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最 新 日 誌
jy
又痛又開心wo~^^
又係到話人!!!越話越激...
選情人十大條件~
有無可以解決既方法?
日 誌 分 類
全部 (46)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 46
留言總數: 25
今日人氣: 1
累積人氣: 1260
RSS Feed
2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天
番學為左嘜?

返學一個月                    怨聲已不絕
晨早七點九                    趕住著衫走
路口等小巴                    車費又再加
爬到校門口                    仲有三層樓
望望班房內                    竟然冇人在
聽到人唱hymn               又試遲到添~
今日第一堂                    鬼佬已發狂
帶漏一本書                    九族都要誅
空堂聽口下歌                 傾計都唔多
Physics 3 連擊              聽完都唔識
跟住到Chem.堂             擦鞋仔真忙
最後到Bio.                    全部做睡魔
打鐘各自飛                    就咁又一day
返學為口左乜?               日日被糟質
功課都係抄                    一係就唔交
測驗次次shoot              上堂冇晒mood
返學等放學                   放學四圍度

D???

番學為左嘜??

為左同朋友玩?

為左抄功課??
無無聊就咁過左一日??
定係為左唔俾父母話??

其實番學好無?>>??

有D學生係好想讀書但係又讀唔到!!{包括我啦}


???


 


 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 3 月 4 日  星期六   落雪
行街

 去左CWB行街街,,同嘉琪,,張夢詩,,盧佩珊一齊,,

嘉琪去左中央圖書館玩電腦...~haha~

       所以我同佢地行,,,,行行,,都唔知去邊好!!

  無幾耐,,我地去搵番嘉琪,,跟住就一齊走啦!!!!

       番到屋企,,,仲以為可以好快可以玩電腦,,

點知要等好耐先可以玩得tim`算~

   玩得啦!!!不過都無野玩,,我同佢玩msn,,

同佢玩,,我有D唔開心,,好似係因為我搞到佢唔開心咁~

     都唔知有咩可以做好!!!佢又講sor..r..  wo~都唔知點好!!!!

                                         


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 23 | »