返學一個月 怨聲已不絕 晨早七點九 趕住著衫走 路口等小巴 車費又再加 爬到校門口 仲有三層樓 望望班房內 竟然冇人在 聽到人唱hymn 又試遲到添~ 今日第一堂 鬼佬已發狂 帶漏一本書 九族都要誅 空堂聽口下歌 傾計都唔多 Physics 3 連擊 聽完都唔識 跟住到Chem.堂 擦鞋仔真忙 最後到Bio. 全部做睡魔 打鐘各自飛 就咁又一day 返學為口左乜? 日日被糟質 功課都係抄 一係就唔交 測驗次次shoot 上堂冇晒mood 返學等放學 放學四圍度
唔知呢D係咪我地學生既心聲呢???
番學為左嘜??
為左同朋友玩?
為左抄功課?? 無無聊就咁過左一日?? 定係為左唔俾父母話??
其實番學好無?>>?? 有D學生係好想讀書但係又讀唔到!!{包括我啦} 番學為嘜???
去左CWB行街街,,同嘉琪,,張夢詩,,盧佩珊一齊,,
嘉琪去左中央圖書館玩電腦...~haha~
所以我同佢地行,,,,行行,,都唔知去邊好!!
無幾耐,,我地去搵番嘉琪,,跟住就一齊走啦!!!!
番到屋企,,,仲以為可以好快可以玩電腦,,
點知要等好耐先可以玩得tim`算~
玩得啦!!!不過都無野玩,,我同佢玩msn,,
同佢玩,,我有D唔開心,,好似係因為我搞到佢唔開心咁~
都唔知有咩可以做好!!!佢又講sor..r.. wo~都唔知點好!!!!