MySpace Playlist at MixPod.com
我仲有4日就返學la,5知第1日返中學有咩趣事呢?
聽日8月28號系我小學畢業禮,又可以見返班老友,
但又可能系最後一次見面,因為大家都升曬中學,好
難再見.
其實,前一排返中學暑期班,都識左好多fd,仲識走兩
F.4 o既哥哥姐姐.我就覺得豬豬同哥斯拉姐姐有d
曖昧關係.
其實e幾日返學都幾開心,除走見到Andy仔,曾治喬
同飯島希之外,仲要同佢哋一班Tim,真系......唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日星期一,又系要上步操堂o既日子,同時,
又系我o地1A班接受地獄訓練o既日子.
初初開始都無咩野, 但系越接近12:00點,
個太陽就曬到正一正,真系熱到p街.最衰就
系嗰個阿sir,系到不停講牙講,真系超Q煩!!!
好彩,放左學之後可以同班fd去m記食lunch.
ps:9月仲要上步操堂