嘩
好耐冇打過日記喇
唔知點解成日都冇乜心機去打日記
有陣仲覺得有d無聊....
今日成2點先起身
一起身就俾人鬧..
煩到牙媽都唔認得牙頂
之後就叫左野食..
食完就番room做hw!!!好乖呢,呵
做做下終於都等到牙叔番工...
超超超happi!=c+
之勁勁勁係到玩msn!
到左7點幾到..就出去食野
咁岩見到牙dulllllllll^^
之後就行左一陣街..買左幾件3同幾條fu
幾ok wo!!我覺得..==='''''''
番到屋企..又繼續玩我既電腦..
um..
唉
好煩牙
聽日又要番大陸
好地地番乜q野牙頂
都唔知番上去做惺
都kaikai地!!!
又要我今日做哂d功課!
有病
咁撚多
鬼做得哂咩!!
做左d我就扮哂野話做哂
如果真係做唔哂
咪星2番去抄囉~~~
|