| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2007 年 4 月 1 日 星期日 |
 | |
|
2007-04-01 |
|
電話只係用黎同人傾計..用黎溝通既物質..
當你好掛住1個人既時候..
你會每1刻都睇下個電話..
睇下佢有冇SD SMS俾你..
但係你自己又唔敢打俾佢..
又驚佢覺得你煩..
但係當佢整日冇打電話俾你既時候..
你個心總會有種酸既感覺..
有時我真係會覺得人真係好神奇..
醫生只可以醫病..
心臟病..高血壓..但係心病就醫唔到!
過去..
只係過住1 D好幸福..只有笑既日子..
如果時間可以停留果1刻..
有幾好呢?!XD
但係E個世界你愈唔想發生既事..佢就會發生!
個天就係咁架啦..
OR E個就係結果..
就算失敗左咁又點..又咪係要做人!
如果俾你地CHOOSE..
如果有下1世..你地會唔會繼續做人?!
會唔會繼續痛?!繼續苦戀?!
但係至少你地今世嘗到做人唔係咁簡單..
點解開心既時候..時間會過得好快?!
傷心既時候..時間會過得好慢?!
點解個天咁鐘意控制人既生活?!
唔通我地真係咁渺小..咁無助?!
E d 句子我今日見到ge~~~
你地覺得點牙~~~
|
|
刊登時間︰2007-04-02 09:38 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 204 | »
|