jenny724
暱稱: 亞綸....TiAmo...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-12
2008-04-11
3a blog--copy
2008-02-06
2008-02-05
文章分類
全部 (204)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 69
今日人氣: 18
累積人氣: 2855
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

 

 

2007 年 4 月 1 日  星期日 晴天

2007-04-01

電話只係用黎同人傾計..用黎溝通既物質..
當你好掛住1個人既時候
..
你會每1刻都睇下個電話
..
睇下佢有冇SD SMS俾你
..
但係你自己又唔敢打俾佢
..
又驚佢覺得你煩
..
但係當佢整日冇打電話俾你既時候
..
你個心總會有種酸既感覺
..
有時我真係會覺得人真係好神奇
..
醫生只可以醫病
..
心臟病..高血壓..但係心病就醫唔到!

 

過去..
只係過住1 D好幸福..只有笑既日子
..
如果時間可以停留果1刻
..
有幾好呢
?!XD
但係E個世界你愈唔想發生既事..佢就會發生
!
個天就係咁架啦
..
OR E
個就係結果
..
就算失敗左咁又點..又咪係要做人
!
如果俾你地
CHOOSE..
如果有下1世..你地會唔會繼續做人
?!
會唔會繼續痛?!繼續苦戀
?!
但係至少你地今世嘗到做人唔係咁簡單..

 

點解開心既時候..時間會過得好快?!
傷心既時候..時間會過得好慢
?!
點解個天咁鐘意控制人既生活
?!
唔通我地真係咁渺小..咁無助?!

 

 E d 句子我今日見到ge~~~

你地覺得點牙~~~

刊登時間︰2007-04-02 09:38 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]