|
今日我終於開始左我人生第一次的做工,,,,
我去左我姑姐到做野 ,,,,,
我地去做包裝 ,,,
我開頭都好慢ge~~~
但慢慢就熟左同做得快左,,,,
我地由早上9點到啦~~
做到1點 ,,,
之後食野 ,,,
一食完 ,,,,
就上番工廠到 ,,,,
繼續做啦~~
就系咁 ,,,
做到6點 ,,,,
但慘的系 ,,,,
我隻手好痛 ,,,
d人一定話系咁ge la~~
做野系咁ge la~~~
但中有牙 ,,,
就系佢地吾講系ge~~~
但好彩有開收音機 ,,,
吾通我悶死牙 ,,,
呵呵~~~
我正系做今日同聽日~~
但都好過冇牙~~
有$拎~~
由自己雙手去搵的$黎ge~~
好難得ge~~~
|