....
今日好無聊,,
原本想下晝出街,,,
但我又系到玩電腦,,,
so我冇出到,,,
成日都系屋企發霉,,,
我都睇左一陣小說,,,,
但都未睇曬,,,
難得牙,,,
咁耐都睇吾到一本書,,,
我對e本書冇咩興趣,,,
但睇都睇左一半,,,
咁咪睇埋去囉,,,
呵呵^^~~
我都好未講tim,,,
我希望細表哥會考加油,,,
我地會睇住你.....
d成績ge~~^^
刊登時間︰2007-04-22 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]