2007-04-24
今日落左好耐雨牙,,,
中落到好大tim,,,,
我番學都冇咩事,,,
但放學我就比雨整到濕曬,,,,
今日放4:15,,
好開心牙,,,
我去左圖書館借書,,,
我想借5本到啦,,,
但我圖書證只可以借3本,,,
好可惜,,,
我借左2本懷鈺的書,,,
中有一本周淑屏的書,,,
我e家都中有好多書未睇,,,,
但我會努力,,,
我要睇曬d書去,,,
呵呵^^
我覺得我睇左書後,,,
我d中文作文系好d牙,,,,
吾知你地有冇覺得呢,,,
刊登時間︰2007-04-24 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]