陸運會
金日系陸運會 ,,,
我明明金日冇參加野ge~~
但我冇啦啦話我join左800...
同1500米,,,
我都吾想跑,,,
但又吾俾吾跑....
我跑到死死下,,,,
唉都冇名次,,,
但好彩我個個社拎第一,,,
文社,,呵呵^^ win win,,,
知吾知佢地拎幾多分,,,,
文社拎1035分,,,
行社拎875分,,,
忠社拎1013分,,,
信社拎853分,,,
我地都系高忠社22分,,,
但都好好,,,^^
刊登時間︰2007-04-30 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]