派卷
今日好吾開心牙,,,,
今日派卷牙,,,
但我好多都吾好,,,
中史中......
吾好提啦,,,,
中知我以為今次會好好啦,,,
但我就好差牙,,,,
唉,,,
失敗,,,,
中有牙,,,,
龜龜你下次吾好再咁啦,,,
我希望你吾會比人罰la~~~
中有miss 吾好吾開心牙,,,^^
刊登時間︰2007-04-19 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]