|
金日冇咩特別,,,
IL ,,, 牙羅sir黎搵我同ada,,,
去join咩專題,,
之後要我上去7樓抄野,,,
我都抄錯左好多牙,,,
==" 冇心ge~~~
通2 ,,, 好無聊,,
都吾知佢講咩,,,
科學,,,冇咩,邁書,,,
週會 ,,, 做功作紙,,,
要畫畫,,中有寫多100字,,,
miss收左之後,,,
逐個數夠吾夠字,,,
都有幾個人要寫多d,,,
math ,,, 做classwork,,
差吾多做到我死,,,
派番quiz,,,
miss話好多人滿分,,,
我就,,,漏左d度數符號,,,
冇左4分,,,
其他就岩曬啦,,,
之後中史堂,,, =="
牙sir系我個頭到話" ......
咩把d炮竹放系牛糞上,,,
我好無奈囉,,,
cl ,,, 就系圖書館做math classwork,,,
但有一條吾識牙,,,
so我冇做,,,
|